مهر به نقل از معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان نوشت: با بهره برداری از فاز سه مترو سرفاصله حرکت قطارها از ۳۰ به ۱۵ دقیقه کاهش و زمان فعالیت مترو از ساعت هفت صبح تا ۲۲ افزایش می یابد.

علیرضا صلواتی با اشاره به آخرین وضعیت بهره برداری از فاز سوم خط یک مترو اصفهان اظهار داشت: قطارها به صورت آزمایشی در این فاز و تا میدان آزادی به صورت آزمایشی در حال حرکت هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ایستگاه‌های میدان آزادی و هتل پل نیز تاکنون دارای بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی هستند، ابراز داشت: تا اوایل تابستان فاز سه مترو اصفهان بهره برداری می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه با بهره برداری از فاز سه مترو سرفاصله حرکت قطارها از ۳۰ به ۱۵ دقیقه کاهش می‌یابد، اضافه کرد : زمان فعالیت مترو نیز از ساعت هفت صبح تا ۲۲ تعیین شده است.

وی افزود: با بهره برداری از فاز سه خط یک مترو تسهیلات حمل و نقل عمومی و دوچرخه نیز به شهروندان برای سهولت تردد تا ایستگاه‌های قطار شهری ارائه می‌شود.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 675391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
    1 0
    با سلام‌ خدمت‌ شما‌... خواستم بدونم چه‌ و چه روزی‌ ساعت کاری‌ مترو‌ تا ۲۲ افزایش پیدا‌ میکند‌ و خواهش کنم‌ که‌ هر چه‌ زودتر ساعتشو تا ۲۲ افزایش دهید زیرا واقعا نیاره من و مردم عزیز میباشد‌‌‌‌‌.‌. با تشکر فراوان
  • بی نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
    0 0
    با سلام لطفا ساعت حرکت صبح را از ساعت 6.30 بکنید چون جمعیت کثیری این فرصت و از دست می دهند که از مترو استفاده کنند با تشکر