صدای شادی مردم تهران پس از صعود تیم‌ملی فوتبال به جام‌جهانی ۲۰۱۸ چند دسیبل بود؟

در پی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر ازبکستان و پنجمین راهیابی به جام جهانی فوتبال، ایستگاه‌های سنجش صوت شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، تراز صوتی بسیار بالایی را در 5 ایستگاه پایتخت به ثبت رساندند. این تراز صوتی در بخش‌هایی از پایتخت تا 74دسیبل هم رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ «مريم نادري» مدير واحد پايش و پيش بيني شركت كنترل كيفيت هواي تهران در اين باره گفت:‌ از ساعت 22 و پس از پايان نيمه نخست فوتبال ايران و ازبكستان، تراز صوتي در 5 ايستگاه نواب(بزرگراه نواب صفوي)، ايستگاه مترو(تقاطع خيابان انقلاب و حافظ)،‌ ايستگاه الغدير(ميدان الغدير)،‌ آرياشهر(صادقيه) و آذري(خيابان آذري) روند افزايشي داشت و تا پاسي از نيمه شب ادامه يافت.

به گفته نادري،‌ از ساعت 23 و به محض پايان بازي در 5 ايستگاه مذكور تراز صوتي به بالاترين حد خود رسيد. به اين ترتيب در ساعت 23 تا 24 ايستگاه نواب 73 دسي‌بل، ايستگاه مترو 71 دسي‌بل،‌ ايستگاه الغدير72 دسي‌بل،‌ آرياشهر 74 دسي‌بل و آذري 73 دسي‌بل تراز صوتي داشتند كه ناشي از خوشحالي مردم در پي صعود به جام جهاني بود. وي تصريح كرد: استاندارد به گوش رسيدن تراز صوت در ساعات شب ٤٥دسيبل است و شادي طرفداران تيم ملي فوتبال در ساعات پس از بازي فوتبال ايران و ازبكستان تا 74دسيبل رسيد كه 29دسيبل بيش از حد استاندارد است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 676233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
    1 1
    یعنی خدا هممون روباهم شفا بده