سومین دوره مسابقات ورزشی محلات در ارومیه

سومین دوره مسابقات ورزشی محلات در ارومیه با حضور بیش از 2500 ورزشکار نونهال و نوجوان برگزار میشود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، وحید عباسی شهردار منطقه یک اورمیه با اعلام این خبر گفت: برآورد می شود ۲۵۰۰ ورزشکار در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و در رشته فوتسال از این مسابقات استقبال کنند.

عباسی گفت: این مسابقات سومین دوره آن است و در دوره های اول و دوم به ترتیب ۵۶ و ۱۸۵ تیم حضور داشتند و پیش بینی می شود این دوره با حضور ۲۵۰ تیم برگزار شود.

شهردار منطقه یک غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد شور و نشاط بین کودکان و نوجوانان و کشف استعدادهای این رشته ورزشی را از اهداف مهم این مسابقات عنوان کرد.

علاوه بر شهرداری منطقه یک که برگزار کننده این مسابقات است، آموزش و پرورش و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیز مشارکت دارند ضمن اینکه فرهنگسرای رسانه اورمیه مسئولیت کمیته رسانه ای این دوره از مسابقات است.

گفتنی است چند بازیکن مطرح تیمهای پایه شهرداری اورمیه که در اردوهای تیم ملی نیز حاضر شده اند نتیجه استعدادیابی مسابقات ورزشی محلات هستند که در دو رشته والیبال و فوتسال طی سالهای قبل حضور داشتند.

همچنین بنابر اعلام شهرداری منطقه یک اورمیه مسابقات ورزشی محلات بصورت رایگان بوده و هیچ وجهی از شرکت کنندگان اخذ نخواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 676358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =