در ۲۶ خردادماه که مصادف با سالروز شهادت جانسوز حضرت امیرالمومنین(ع) بود، پربازدیدترین اخباربه مجادلات سیاسی درباره تفاسیر «آتش به اختیار» اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی علم‌الهدی نظرش درباره «آتش به اختیار» را علنی کرد. در این سرویس تفسیر ابراهیم رئیسی از سخنان رهبری درباره «آتش به اختیار» هم بازدید زیادی را به خود اختصاص داد.

در سرویس اقتصادی آخرین خبر درباره قیمت پژو ۲۰۰۸ بازدید زیادی داشت. پس از آن، جزئیات وام با ضمانت یارانه نقدی پربازدید بود و همچنین فرمول‌های جدید تجارت با قطر، باعث هوشیار شدن تجار شد.

در سرویس فرهنگ و هنر پس از درگیری یک بازیگر زن با خبرنگاران، این بازیگر سرشناس مجبور به عذرخواهی شد. در این سرویس گزارشی درباره بازیگرانی که به بخت خود پشت پا زدند هم بازدید زیادی داشت. پس از آن بود که درباره یک کتاب بحث پربازدیدی درگرفت و این سوال مطرح شد: چرا «بی‌شعوری» بازار خوبی دارد؟ چون درمانی برای یک بیماری سخت است.

در سرویس جامعه، اخبار پربازدید تحت تاثیر رویداد تروریستی اخیر در شهر ری بود. توضیحات پلیس پایتخت درباره صدای نامتعارف در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و آخرین جزییات از صدای نامتعارف در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب کرد. پس از آن، گزارشها نشان داد دانشجو‌پزی در خرما‌پزان اهواز و خوابگاه‌‌‌هایی که کولر ندارند، حال همه را گرفته است.

در سرویس بین‌الملل واکنش آمریکا به بیانیه مسکو درباره سرکرده داعش بازدید زیادی را به خود جلب کرد. پس از آن بود که وزارت دفاع روسیه از احتمال کشته شدن سرکرده داعش خبر داد. در این سرویس اظهارات ماتیس درباره پیامدهای جنگ با کره‌شمالی هم مهم و پربازدید بود.

در سرویس طنز هم دیدن  بهرام رادان با مشعل المپیک! برای مخاطبان جذاب بود.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =