تدریس 6 رشته تحصیلی در مرکز علمی کاربردی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری لرستان

سرپرست مرکز علمی کاربردی میراث فرهنگی استان گفت : این مرکز در سال 94 در سه رشته فرش ، طراحی لباس و گردشگری شروع به جذب دانشجو کرد و امسال هم با پیگیری صورت گرفته،مجوز جذب دانشجو در رشته های معماری داخلی ، هتل داری و طلا و جواهر هم اخذ شده است .

به گزارش خبرآنلاین لرستان،محمد عزیزی با اشاره به اینکه امسال مرکز علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری لرستان در 6 رشته کاردانی دانشجو می پذیرد افزود : با پیگیری های صورت گرفته برای نخستین بار در مقطع کاردانی به کارشناسی رشته های طراحی لباس و گردشگری تدریس خواهد شد .
سرپرست مرکز علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری لرستان با اشاره به استقبال خوب دانشجویان از رشته های تحصیلی این مرکز اضافه کرد : در صورت تداوم استقبال از طرف جوانان علاقه مند تلاش خواهیم کرد در سال های آینده چند رشته جدید هم به این 6 رشته اضافه کنیم .
عزیزی گفت : در حال 19 مرکز علمی کاربردی دولتی و 6 مرکز خصوصی در سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور فعالیت می کنند .
لازم به ذکر است:مرکز علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان در خرم آباد ، انتهای خیابان ولیعصر ، جنب اداره کل محیط زیست لرستان واقع شده است .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =