تسنیم نوشت:مدیر عامل و مالک شرکت کشتیرانی فراساحل شرقی از احتمال سهل انگاری خدمه در بروز سانحه غرق شدن شناور مسافری این شرکت در کیش خبر داد.

 علی اکبر تیموری اظهار کرد: کشتی دنا در زمان حادثه به دلیل مصادف شدن با شب های قدر خارج از سرویس بود اما خدمه در آن حضور داشتند که با اطلاع از بروز مشکل و ورود آب به داخل شناور به سرعت از آن خارج می شوند.

وی با اشاره به این مسئله که هنوز از خسارات وارده برآوردی نداریم، تصریح کرد: تیم غواصی هم اکنون وارد عمل شده است و به نظر می رسد با بالن گذاری زیر شناور، تا عصر امروز کشتی از آب خارج می شود. 

وی بیان کرد:‌ احتمال سهل انگاری خدمه در بروز این حادثه بسیار زیاد است و طبق اخبار اولیه خدمه در زمان اطلاع از ایجاد مشکل نسبت به بستن درها و دریچه ها نیز به موقع عمل نکرده اند. 

تیموری با یادآوری این‌که شناور مسافری مغروقه کاتاماران و ساخت استرالیا بود به مانا گفت: کشتی در سال 2009 ساخته شده و در کلاس آیاکس بوده و توانایی اقیانوس پیمایی دارد.

وی با بیان این‌که این شناور در قرارداد با شرکت هواپیمایی ماهان در حال فعالیت مسافری بوده است، افزود: این شناور تنها شناور مسافری در اختیار این شرکت است که در کیش خدمات رسانی می کرد.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =