ایرنا نوشت: رسانه های گروهی چین روز دوشنبه گزارش کردند که واحدهای هوا فضای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران تروریست ها را با موشک در دیرالزور سوریه هدف قرار داده و مواضع آنها را نابود کردند.

شین هوا خبرگزاری رسمی چین در گزارشی نوشت: ایران این حملات را بر اساس بیانیه منتشره به تلافی حملات مرگبار تروریستی هفته گذشته در تهران انجام داده و هدفش تروریست های تکفیری بوده است.
گزارش حاکی است که ایران این حملات موشکی کم سابقه به خارج از مرزهایش را از استان های غربی کرمانشاه و کردستان انجام داده است.

تارنماهای انگلیش نیوز، چایناارگ، گلوبال تایمز و تلویزیون چین هم در بخش های مختلف خبری و نوشتاری و تصویری خود آورده اند که ایران با این حمله موشکی موفق به از بین بردن شمار زیادی از تروریست ها شده است.
گزارش ها یادآور می شود، ایران توانسته است مقرهایی از تروریست ها را به همراه ادوات، تجهیزات و تسلیحات آنها هدف قرار داده و نابود کند.

رسانه های چین افزوده اند که نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران که این حملات موشکی به تروریست ها را انجام داده تاکید کرده است که هر حمله تروریستی به ایران را با قدرت و اقتدار پاسخ خواهد داد.
خبرگزاری شین هوا گزارش کرده است که در حملات ماه جاری در تهران تروریست های داعش دستکم جان 17 نفر را گرفتند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه، با هدف مجازات عاملان جنایت تروریستی اخیر تهران خبر داده بود.
در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاه های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استانهای کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
سپاه پاسدارن در بیانیه خود گفته است که ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی گذارد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 0
    اقتدار یعنی این ، اگه مدیریت برخورد با تروریست ها رو به برخی می سپردند ، احتمالا اونا می رفتند با داعشی ها مذاکره کنند تا دیگه به ایران حمله نکنند و اونا هم به این توافق پایبند می مونند و نه روح و نه جسم توافق رو نقض نمی کردند.