محمدرضا صفی‌خانی روز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که به ریاست استاندار لرستان برگزار شد اظهار داشت: انتظار داریم با تزریق منابع به واحدهای تولیدی بیش از 10 درصد افزایش پیشرفت و تولید داشته‌باشیم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،وی افزود: حدود 10هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه واحدهای تولیدی در کل کشور اختصاص یافته‌است که پیش‌بینی می‌کنیم از این مقدار اعتبار درصدی نیز برای واحدهای بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی اختصاص یابد.

رئیس‌ سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان کرد: استان لرستان طی سال گذشته در رابطه با جذب تسهیلات بانکی رتبه خوبی را از آن خود کرد و این امر نشان می‌دهد که مسئولان و بانک‌های عامل در این زمینه عملکرد خوبی داشته‌اند.

صفی‌خانی با اشاره به اینکه جلسات امسال فعالانه‌تر برگزار می‌شود گفت: امسال در رابطه با شاخص‌ها تغییراتی را در پیش داریم که یکی از این تغییرات پیش‌بینی افزایش 10 درصدی واحدها بعد از تزریق منابع است.

وی عنوان کرد: امسال نیز ساز وکار سال گذشته را ادامه می‌دهیم و طبق آن از طریق سامانه بهین‌یاب دستورالعمل‌ها را پیگیری و انجام می‌دهیم‌.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از تحقق 98 درصدی طرح‌های رونق تولید خبرداد و افزود: این طرح در نتیجه گزارشات نظارتی در سال‌های مختلف به دست آمده است.

صفی‌خانی گفت: کل اعتباراتی که برای رونق تولید تخصیص داده می‌شود، در سامانه بهین‌یاب ثبت می‌شود و به پیش می‌رود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =