ایرنا نوشت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران به تروریست‌ها را اقدامی بجا و متقابل دانست و گفت: ایران حق دارد تروریست ها را در هرکجای دنیا تعقیب کند.

علی مطهری روز دوشنبه با تاکید بر این که این اقدام، عکس العملی نسبت به تحرکات تروریست ها در تهران بود، اظهارکرد: ما این حق را داشتیم که به مرکز فرماندهی آنها حمله کنیم.

وی با بیان این که حمله موشکی سپاه، پیام دیگری نیز به همراه داشت، تصریح کرد: پرتاب موشک از ایران به سمت تروریست ها این پیام را برای عربستان، رژیم صهونیستی و آمریکا داشت که ما در صورت نیاز اقدام متناسب و به موقع کرده و از توان موشکی خود استفاده می کنیم و این گونه نیست که در داخل ایران بخواهند اقداماتی انجام دهند و فرار کنند، بلکه ما در محل استقرار آنها، پاسخ خواهیم داد.

وی تاکید کرد که در مجموع این اقدام سپاه پاسداران ، اقدامی درستی بوده و براساس اخبار دریافتی عملیات با موفقیت همراه بوده است.

مطهری افزود: ادامه چنین اقداماتی از جانب ایران به طرف مقابل بستگی دارد، اما این عملیات پاسخ عملیات تروریستی در تهران بوده و ما حق داشتیم تروریست ها را در هرکجای دنیا تعقیب کنیم.

همچنین محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رییس فراکسیون امید مجلس شورای که در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران نشان از پشتوانه قوی مردمی است که جز با وحدت و همدلی خانواده انقلاب میسر و قابل دوام نیست.

حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر داعش در پاسخ به عملیات کور تروریستی این گروهک از رهگذر همین اتحاد و با هم بودن میسر شد و پاسخی بود به بدخواهان ایران اسلامی که در آرزوی ایجاد تنش و درگیری در داخل کشور ما نباشند؛ چرا که ملت بزرگ ایران با حمایت از نیروهای نظامی و امنیتی خود اجازه تجاوز به متجاوزان را نخواهند داد».

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =