در جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان صدا و سیما از خانواده شهید حبیب‌الله حسین‌زاده تصویر بردار شبکه پرس تی وی در کابل، تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در اين جلسه دكتر عسكری رئيس رسانه ملی شهدا را انسان‌های وارسته و ارزشمندی بر شمرد كه با نثار جان بر عهد و پيمان خود در عمل به تكليف و مسئوليت خود وفادار ماندند.

دكتر عسكری با بيان اين نكته كه شهادت در اسلام اوج تعالي انسان است گفت: برترين كاميابي، بزرگترين پيروزی و والاترين مقام رسيدن به فيض شهادت است كه اين فيض عظما همواره نصيب انسان‌های مخلص و خداجو شده است.

رئيس رسانه ملی در بخش ديگری از سخنانش شهيد حسين‌زاده را از نيروهاي خوب و خلاق شبكه پرس تی وی بر شمرد و افزود: شهيد حسين‌زاده فردی فعال، كوشا و حرفه‌ای در كار بود و تا آخرين لحظه تلاش كرد بهترين تصاوير را از تحولات منطقه براي شبكه پرس‌ تی وی ارسال كند.

دكتر عسكری با قدرداني از زحمات اين شهيد در مدت همكاری با شبكه پرس تی وی، شهادت او را به خانواده و همكارانش تبريک و تسليت گفت و از درگاه خداوند برای مادر شهيد طلب صبر كرد.

دكتر جبلی معاون برون مرزی رسانه ملی نيز در سخنانی شهيد حسين‌زاده را از نيروهاي خوب و پرتلاش پرس تی وی بر شمرد و گفت: شهيد حسين‌زاده براي به تصوير كشيدن حقايق و واقعيات پيرامون خود از هيچ تلاشی دريغ نكرد و همواره به رسالت خويش در راه روشنگری مردم وفادار بود.

در اين جلسه مادر شهيد حسين‌زاده به بيان توضيحاتي درخصوص ويژگي‌هاي اخلاقي و رفتاري شهيد پرداخت و رمز سعادت و نيك‌بختي فرزندش را ايمان به خدا و توجه به خانواده دانست.

حبيب الله حسين زاده تصوير بردار شبكه پرس تي وی ، دهم خرداد بر اثر حمله انتحاری گروه‌های تروريستی در شهر كابل به شهادت رسيد.

 

57241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =