جهت جلوگیری از آتش سوزی کشاورزان مراقب مزارع خود باشند

رییس سازمان جهاد استان البرز گفت : جهت پیشگیری و رفع این گونه معظلات باید کشاورزان مراقب مزارع خود باشند و هماهنگی لازم را با کلیه دستگاههای اجرایی بعمل آورند.

به گزارش خبر آنلاین، مهندس صالحی مهر مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: با توجه به نزدیک بودن زمان برداشت محصولات غلات در استان جهت جلوگیری از آتش سوزی کشاورزان مراقب مزارع خود باشند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج افزود : در تاریخ 24 خرداد براساس گزارش دریافت شده یک مزرعه گندم در جاده محمد شهردچار حريق گرديد كه با همکاری و تلاش تيم آتش نشاني مستقر در منطقه حريق سریعا مهار شد .
وی افزود .مساحت كل مزرعه حدود 75 هكتار بوده و 10هكتار آن زير كشت گندم قرار داشته که در این حادثه حدود يك هكتار طعمه حریق گردید.که با توجه به اینکه مزرعه مذکور بیمه حوادث بوده گزارش رسمی آن کتبا به بانک کشاورزی ارسال گردید.
مهندس صالحی بیان داشت: بعد از بروز این حادثه تيم كارشناسي جهاد كشاورزي بلا فاصله در محل حضور پيدا نموده و توصيه هاي فني و كارشناسي مبني بر مراقبت كامل و هماهنگي با اكيپهاي امنيتي و امدادي تا برداشت مزرعه را به کشاورزان منطقه گوشزد نمودند
ایشان خاطر نشان ساختند که جهت پیشگیری و رفع اینگونه معضلات ، کمیته برداشت غلات شهرستان قبلا هماهنگی لازم را با کلیه دستگاههای اجرایی منجمله آتش نشانی،پلیس راهور ، نیروی انتظامی ، سازمان غله و شرکت نفت بعمل آورده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =