امام جمعه پل‌دختر:حمله موشکی سپاه پاسخ مقتدرانه به ترقه‌بازی تروریست‌ها بود

امام جمعه پل‌دخترگفت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ مقتدرانه به گستاخی و ترقه بازی تروریست های تکفیری ونمایش بزرگی از قدرت نظامی ایران در منطقه بود .

اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان،حجت الاسلام محمد سوری اظهار داشت: این نمایش قدرت در محاسبات تروریست ها و حامیان آنها تاثیرگذار خواهد بود ، تروریست ها وهمپیمانان آنان این هشدار را جدی بگیرند و آن را به خوبی لمس کنند.

وی با بیان این که عملیات موشکی سپاه به مواضع داعش برگ زرین تازه ای از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم زد ،افزود:این اقدام مقتدرانه سپاه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی آمریکا و رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد و قدرت دفاعی ایران را به رخ آنان کشید.

وی خاطر نشان کرد: حمله موشکی نیروهای مقتدر سپاه سیلی جانانه فرزندان ملت ایران به تکفیری ها و حامیان آنان بود تا انتقام خون‌های ریخته شده18 تن از مردم روزه دار و بیگناه حادثه اخیر تروریستی در حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی را از آنان بگیرند.

امام جمعه پلدختر گفت: این پاسخ قاطع به تمام کسانی است که بخواهند امنیت ملت ایران را که خط قرمز کشور ما محسوب می شود به مخاطره بیاندازند .

حجت الاسلام سوری افزود: شلیک موشک های میان برد سپاه و اصابت دقیق و بدون خطا در مواضع داعش واقع در دیرالزور سوریه تنها گوشه ای از توان نظامی ایران است که عوامل حادثه تروریستی داعش در تهران را پاسخی کوبنده داد.

وی از اقدام مقتدرانه و ارزشمند سپاه پاسداران تقدیر کرد و گفت : اقتدار موشکی ایران موجب غرور ملی و مایه افتخار ملت ایران است که در اوج قدرت و صلابت است و توان لازم برای پاسخگویی به پاتک دشمنان را با اقتدار دارد .

امام جمعه پلدخترگفت: نیروهای سپاه همواره به دستور مقام معظم رهبری و دفاع از حریم انقلاب اسلامی با اقتدار پاسخ هر گونه گستاخی تروریست ها وحامیان آنها را در مقیاسی گسترده تر خواهند داد وتا نابودی تکفیری ها این مواضع ادامه دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =