مهر نوشت: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: حاشیه‌سازی های رئیس جمهور شاید برای مخفی کردن ضعف دولت در اداره اقتصاد کشور است.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید خاطر نشان کرد: مجموعه استکبار و صهیونیست‌ها در سازمان ملل دست‌هایی دارند که برای همه جهان منظومه فکری تنظیم می‌کنند. سند ۲۰۳۰ و دیگر اسناد تصویب شده در حوزه‌های امنیتی، فرهنگی، محیط زیست، آموزش و خانواده نشان می‌دهد آن ها تمام فرهنگ، سنن، اعتقادات دولت‌ها و ملت‌ها را نشانه گرفته‌اند و می‌خواهند جهان را تابع تئوریهای الحادی و شرک‌آلود خود کنند.

حبیبی با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت: این سند در هیچ یک از مراجع قانونی کشور تصویب نشده اما دولت تصویب‌نامه برای اجرای آن داشته است. اکنون که شورایعالی انقلاب فرهنگی رأی به ابطال این سند داده است، باید تصویب‌نامه دولت مربوط به کارگروه‌های اجرایی این سند لغو شود و دولت لغو آن را به دستگاه ابلاغ کند که متأسفانه تاکنون این کار صورت نگرفته است.

وی با اشاره به بازتاب عملیات لیله‌القدر سپاه در تنبیه داعش در سوریه تصریح کرد: این عملیات فوق‌العاده برای دوستان و دشمنان نظام پیام‌آور بود. پیام این عملیات برای دوستان انقلاب این بود که آن ها به ادامه نبرد با نوکران صهیونیستها و آمریکایی‌ها در منطقه امیدوار باشند و برای دشمنان منطقه‌ای و جهانی جمهوری اسلامی این پیام را داشت که موشک های نقطه‌زن سپاه هر لحظه در کمین آن هاست و آن ها دیگر حتی در اتاق خواب خود نیز امنیت نخواهند داشت.

 موتلفه اسلامی با اشاره به برگزاری حج امسال اظهار کرد: با آمدن بن سلمان مشکل است بتوان به توافقاتی که با ریاض در مورد تضمین امنیت حجاج ایرانی انجام شده، اطمینان کرد چراکه این توافقات با بن نایف بوده و او دیگر کاره‌ای در عربستان نیست.

حبیبی افزود: پیشنهاد می‌کنیم شورای حج به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل شود. وی و وزیر خارجه باید تضمین کنند که بر اساس توافقات مشکلی برای حجاج ایرانی بوجود نخواهد آمد.

وی با اشاره به موضع رئیس‌جمهور در مورد ولایت امیرمؤمنان که نوعی خدشه‌دار کردن واقعه غدیر بود، اظهار کرد: رئیس‌جمهور در این اوضاع و احوالی که کشور دچار فشار آمریکا و همپیمانان منطقه‌ای آن هاست حرف های حاشیه‌ساز می‌زند. این حاشیه‌سازی شاید برای مخفی کردن دو چیز است: ۱- ضعف دولت در اداره اقتصاد کشور ۲- مخفی کردن وعده‌هایی که درباره برجام به مردم داده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: قرار بود با امضای برجام مشکلات کشور حل شود. این مشکلات نه تنها حل نشده بلکه با بدعهدی آمریکا بیشتر شده است.

2727

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    22 1
    حال ندارم بهش جواب بدم
  • بی نام AT ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    23 1
    جایگاه موتلفه در کشور خوشبختانه در این انتخابات و هم برای خودشان و هم برای مردم روشن شد.کلا 450 هزار رای بهتر است هرکسی به اندازه وزنش صحبت کند
    • فریبرز A1 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
      2 0
      موتلفه بعنوان یک حزب ریشه دار با یکی از بهترین مهره هایش یک درصد آرای شرکت کنندگان را جذب کرده این مقدار نصف آرای باطله بود ... واقعا اگر هیچ فعالیتی نمی کردید و تمام این سالها سکوت می کردید قطعا رایتان بیشر بود آقای حبیبی . یکماه از انتخاب دکتر روحانی با رای حدود 25 میلیون نمی گذرد که شما ظاهرا در روزهای مناظره به خوابی عمیق رفته اید و بخبرید نتیجه چه بود . یا این 25 میلیون را نادان میدانید که می فرمایید روحانی بعد از این پیروزی بزرگ برای پوشاندن ضعفش این حرفها را میزند یا همتتان را برای از دست دادن همین یک درصد طرفدارتان به کار بسته اید
  • عبد الله IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    4 0
    سلام جناب آقای حبیبی ایکش شما هم یاد گذشته خود در نظام اجرای کشور بیفتید که مان شهرداری تهران شما چه گلهای بسر این شهر زدید و با کوچک ترین باران تهران سیل میگرفت و از همه بدتر سیل سال 66 تهران با اون خسارات جانی ومالی فقط خدا رو در نظر بگیرید و اینقدر منفی بافی نداشته باشید و برای طرفداران چیزی حدود 650 نفری در کشور سعی کنید امید ایجاد کنید و طرفداران بیشتری جذب حزبتان گردد
  • بی نام A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    4 0
    موتلفه قدری راجع به اثر وجودیش در اعتلای کشور و مردم بگوید .
  • بی نام A1 ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    4 0
    جناب حبیبی شما هر جور میلتان است حرفهای رییس جمهور را برداشت و تفسیر میکنید و بعد از آن در بین مردم حا شیه سازی میکنید رئیس جمهور مولا را پیشوای مردم سالازی معرفی میکند همه ی انقلابیون بهشتی اما م رهبر و هاشمی همه این را گفته اند به روحانی که میرسید انگار با یک ملحد حرف میرنید آیا همه ی آنها معتقد به غدیر بوده اند واین را گفته اند ولی روحانی معتقد نیست سوء ظن شما به شیعه بودن مجتهد شیعه ای به نام روحانی منجر به این حاشیه ها شده است.
  • بی نام A1 ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    4 0
    ان کثیرا من الظن اثم . برجام یک پیشنهاد بود با نکات مثبت و منفی . این پیشنها د بررسی و جهت.اجرا تصویب شد . خوب حا لا برای عدم اجرایش چقدر بر علیه امریکا با روز نامه ها.و رسانه هایتان فعالیت کرده اید . چقدر بر علیه وزیز و رییس جمهور خودمان فعالیت کرده اید در روز قدس هم به نام طرفداری از شما موضع کشور ما یکبار دیگر تضعیف شد. در مورد 20 30 هم که با حضور شخص رییس جمهور به پیروی از رهبر در شورای فرهنگی ملغی شد و هیچ کجا هم اجرا نشده بود پس چرا این مسئله را همچنان بر علیه ایشان علم کرده اید آیا این تضعیف نیست ؟
  • بی نام A1 ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    4 0
    روحانی یک انقلابی با تدبیر است . بر جام هم در رصد همه ی نظام است و به عمل کار برآید و روحانی اهل عمل است .