دادستان شهرستان ملایر گفت: این مجرم محکوم به 2 سال حبس تعزیری، اجرای 74 ضربه شلاق در ملاءعام و 2 سال تبعید به یکی از شهرستان‌های شرقی کشور شده است.

به گزارش خبرآنلاین از ملایر ؛ عباس نجفی، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: حکم شلاق این مجرم در ملاءعام، عصر روز دوشنبه 12 تیرماه در خیابان خیام ملایر اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: این مجرم 30 ساله با هویت معلوم، سال گذشته در بعد از ظهر روز شهادت امام جعفر صادق (ع) از خلوتی خیابان قائم‌مقام سوءاستفاده کرده و خانمی را که دارای یک گالری بوده، تعقیب و سپس به عنوان خریدار وارد مغازه شده و با سوءاستفاده از خلوتی فضا و با تهدید چاقو، این خانم را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده و سپس متواری شده بود.

نجفی اظهار داشت: بعد از تعقیب و گریز و بررسی‌های کارشناسانه فراوان بلاخره این مجرم شناسایی و دستگیر شد و در دادسرای عمومی ملایر کیفرخواست وی صادر و به دادگاه کیفری ارسال و در نهایت نیز در دادگاه تجدیدنظر استان همدان احکام مربوط به این مجرم تائید شد.

دادستان ملایر در آخر گفت: قوه قضائیه و نیروی انتظامی با هوشیاری کامل خاطیان و مجرمان را شناسایی و به سزای عمل خود خواهد رساند.

57

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 683292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =