در ۱۶ تیر، پربازدیدترین اخبار بیشتر به سمت گزارش‌های تحلیلی از جمله روایتی از پرونده عملکردی وزارت اطلاعات رفت.

در پربازدیدترین خبر امروز سرویس سیاسی روایت زیباکلام از جمله خاصی که نوه‌اش به ابراهیم رئیسی گفت و عصبانی شدن احمد توکلی قرار دارد. پس از آن، گزارشی درباره مسیر ۳۶ساله وزارت اطلاعات و دو استعفای پرحاشیه و یک عزل وزیر اسبق، دارای بازدید زیادی بود و خبر پربازدید دیگری هم گفت علم‌الهدی همچنان نگران نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری و رفت‌وآمد خارجی‌ها به ایران است.

در سرویس اقتصادی هم خبر پربازدیدی اعلام کرد آمریکا بازار ال ان جی قطر را می‌گیرد. همچنین اعلام زمان دقیق تکمیل قطعه یک تهران-شمال شوری در دل مخاطبان انداخت. گزارشی درباره اما و اگرهای تعیین دستوری نرخ سود بانکی هم بازدید زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس فرهنگ و هنر خبر درگذشت دانیل گرانین باعث شد پوتین تسلیت بگوید، پربازدید شد. انتقاد از حذف بخشی از نقش محسن رضایی در «ایستاده در غبار» هم بازدید زیادی داشت. مخاطبان همچنین در جریان واکنش رییس سازمان سینمایی به نامه نمایندگان مجلس برای توقف اکران دو فیلم قرار گرفتند. 

در سرویس اجتماعی انتشار تصاویری از پلازای میدان ولیعصر، ۱۰۰روز پس از افتتاح که سوت و کور افتاده، صدای همه را درآورد و پربازدید شد. یک کارشناس و مدیر احیای دریاچه ارومیه هم پاسخ این سوال را داد برنامه احیاء دریاچه ارومیه،‌ کشاورزی آذربایجان را نابود می‌کند؟ در این سرویس گزارش پربازدیدی درباره بلاتکلیفی در شروع شورای شهر پنجم هم خواننده زیاد داشت. مجلس می گوید: مرداد شروع می‌شود ولی چمران گفت: قانون می‌گوید تا شهریور هستیم!

در سرویس بین‌الملل، یک تحلیلگر دنیای عرب در نقل قول پربازدیدی گفت: امیر قطر در حبس خانگی است. رئیس جمهور آمریکا هم سخن پربازدیدی بر زبان راند و گفت:  روسیه از حمایت سوریه و ایران دست بردارد! شاید نتیجه اظهارنظر او بود که روسیه از تصویب بیانیه علیه کره‌شمالی در شورای امنیت جلوگیری کرد و خبر پربازدید بعدی را رقم زد.

انتشار جزئیات آزمایش هکری علیه تاسیسات هسته‌ای برلینگتون در کانزاس در سرویس آی.تی پربازدید بود. پس از آن هم در سرویس طنز واکنش آبکی زنگنه به دلواپسان نفتی بازدید زیادی داشت.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 684200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =