عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت:«زمانی که این دو وزارتخانه صنعت و معدن از تجارت جدا شوند، مجددا انرژی زیادی باید صرف تعاملات این دو وزارتخانه شود.»

محمدرضا نجفی منش، رییس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی تهران در گفت و گو با خبرآنلاین اظهارداشت:«بهتر است وزارت صنعت از تجارت جدا نشود،به این دلیل که این کار به مرور به تولید و تجارت در اقتصاد کشور صدمه می زند.»

وی ادامه داد:« در تمام دنیا این دو بخش مهم از اقتصاد یعنی صنعت و تجارت در یک وزارتخانه قرار دارند و مدیریت واحدی دارند. هرچند قرار گرفتن این دو در کنار هم در سالهای گذشته موجب بی توجهی به بخش تجارت شد،اما این مشکلات قابل رفع است و به مرور می‌توان آنها را حل کرد.»

نجفی منش افزود:« این در حالی است که اگر مجددا تفکیک صورت بگیرد،انرژی زیادی باید صرف تعامل و هماهنگی بین بخش های سیاست گذاری این دو وزارتخانه صورت بگیرد و این امر به نفع کشور نیست. اگر همان برنامه اولیه را پیش گرفته بودیم با وضعیت کنونی رو به رو نمی شدیم.»

 

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 684571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرید A1 ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
    1 0
    روحانی خبر ندارد چه کار دارد می کند با اتش دارد بازی می کند وقتی وزارتخانه ها را تفکیک کرد اون وقت چوبش را خواهد خورد. دولت فلج دیدنی هست