به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، پهپاد امداد و نجات شاهین با حضور دکتر واثقی امیری رییس دانشگاه، دکتر کوروش صدیقی قائم مقام رییس و تیم شاهین (اعضای پروژه) در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل رونمایی گردید.

لازم به ذكر است "تيم شاهين" فعاليت خود را از تير ماه سال ۱۳۹۵ آغاز كرد. اعضاي تيم آقايان رضا صادق پور، محسن رجبي، اميرحسين قبادي و مهرناز خلردي تحت راهنمايي و نظارت دكتر رمضانعلي جعفري و دكتر مرتضي دردل كار خود را در قالب طراحي و ساخت پهپاد امداد و نجات شروع كردند و اكنون با تلاش هاي شبانه روزي يكساله اين پروژه به اتمام رسيده است.

يكي از مهمترين قابليت هاي پهپاد ساخته شده فوق مي توان به سيستم ناوبري تمام اتوپايلوت (دستور برخاست، حركت در طول مسير تعيين شده و فرود از طريق ايستگاه زميني) اشاره كرد.
پهپاد مذكور قابليت خدمات رساني در دستگاه هاي نظامي و غيرنظامي از قبيل نيروي انتظامي، راهنمايي و رانندگي، مرزباني، آتش نشاني، محيط زيست، مديريت بحران، صنعت برق و آب و نفت، سازمان جغرافيايي و جهاد كشاورزي را دارد و تيم فوق آماده ارائه خدمات به دستگاه هاي مختلف مي باشد.
گفتني است اعضاي تيم پهپاد شاهين از حمايت هاي همه جانبه مسئولين و اساتيد دانشگاه به ويژه دكتر واثقي اميري و دكتر صديقي صميمانه تشكر و قدرداني كردند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =