پایان مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان مقطع ابتدایی کشور در ارومیه

سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در مقطع ابتدایی در ارومیه به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در مقطع ابتدایی که در ارومیه جریان داشت با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.

قهرمانی کرمانشاه در بدمینتون
در مسابقات تیمی بدمینتون، تیم کرمانشاه مقام اول را به خود اختصاص داد، کرمان  مقام دوم را کسب کرد و استان های مرکزی و آذربایجان شرقی به صورت مشترک سوم شدند.
در مسابقات انفرادی نیز محمد سعید فضائلی زاده از یزد مقام قهرمانی را کسب کرد و رادمهر یاری مقام دوم را به خود اختصاص داد و محمد غلامی از فارس و مانی فرشباف از آذربایجان شرقی به صورت مشترک سوم شدند.
در مسابقات دونفره رشته بدمینتون نیز امیر محمد حاج ملک و عادل صورتی از کرمان قهرمان شدند و ایمان فاخر و علیرضا فاخر از فارس مقام دوم را به خود اختصاص دادند و امیر رجبلو و امیر رضا خوبم لی از گلستان و عطا بهکام و نیما عبدالرسولی به صورت مشترک سوم شدند.
کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به استان گلستان رسید.
در این رشته ۸ تیم در بخش تیمی، ۴۰ ورزشکار در بخش انفرادی و ۲۷ تیم در بخش دوبل از ۱۹ استان به رقابت پرداختند.

قهرمانی همدان در شطرنج
در مسابقات شطرنج، تیم همدان توانست با کسب ۲۰ امتیاز مقام قهرمانی را کسب کند و تیم های کرمان با ۱۹ امتیاز و تهران با ۱۷ امتیاز مقام های دوم و سوم کشور را به خود اختصاص دادند.
در این رشته ۲۲ تیم و ۱۱۰ بازیکن از استان های کشور حضور داشتند که به مدت ۴ روز در هفت دور به روش سوئیسی به رقابت پرداختند و ۳۰۸ مسابقه انجام شد.

شهرستان های تهران قهرمان تنیس روی میز


در قسمت تیمی مسابقات دانش آموزان مقطع ابتدائی، تیم شهرستان های تهران قهرمان شد و تیم های البرز و قم به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش انفرادی نیز سید محمد امین صمدی و آریا نصیری هر دو از تهران و نوید شمس از البرز به ترتیب مقام های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند.
در بخش دونفره نیز محمد امین صمدی و آریا نصیری از تهران قهرمان شدند و تیم مشترک پارسا خلیلی و محمد حسین سبزواری از بوشهر و فارس مقام دوم را کسب کردند. تیم مشترک محمدرضا حسین پور از قزوین و پارسا نوروزی از مازندران توانستند مقام سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =