با حضور معاون‌ اول رئیس‌جمهور: فاز ۲ بیمارستان قائم اسدآباد با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شود

رئیس شبکه بهداشت و درمان اسدآباد گفت: با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت، فاز دوم بیمارستان قائم اسدآباد رسما به بهره برداری می رسد با این افتتاح، تعداد تخت های این بیمارستان از 64 به 128 تخت بستری افزایش می یابد.

به گزارش خبرآنلاین از اسدآباد، دکتر حجت الله بهرامی، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: کار ساخت بخش دوم بیمارستان قائم از نیمه دوم سال 93 با زیربنای پنج هزار متر مربع آغاز و هم اکنون به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از بخش دوم بیمارستان قائم اسدآباد، خدمات بیمارستان امیرالمومنین این شهرستان کم کم به این مکان منتقل و کیفیت خدمات رسانی نیز افزایش خواهد بافت.

رییس شبکه بهداشت و درمان اسدآباد اظهار داشت: تعداد تحت های بیمارستانی این شهرستان 213 تخت است که قرار شده 85 تخت خالی هم در قالب مرحله سوم و بعد از اخذ مجوزهای قانونی، به این تعداد افزوده شود.

وی تعداد طرحهای عمرانی بهداشت و درمان اسدآباد را 29 طرخ اعلام کر و گفت: این پروژه ها شامل کلینیک تخصصی پزشکان، خانه های بهداشت و پایگاه سلامت است که دولت بیش از 30 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت انها اختصاص داده است.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =