پیگیری پروژه آبشار طلایی به همت استاندار و شهردار

استاندار لرستان و شهردار خرم آباد از پروژه آبشار طلایی بازدید کردند.در این بازدید یک ساعته استاندار لرستان از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه آبشار طلایی و مشکلات و موانع احتمالی در مسیر تکمیل آن قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، شهردار خرم آباد بازدیدهای شبانه و بامدادی استاندار لرستان از پروژه های شهری را نشان دهنده دلسوزی و توجه ویژه ایشان به توسعه مرکز استان دانست و افزود:حضور مهندس بازوند در لرستان یک نعمت است حمایتهای ایشان از روند توسعه شهر خرم آباد موجبات دلگرمی مدیریت شهری و دلسوزان شهر را فراهم نموده است.
عیدی بیرانوند بیان داشت: بزرگترین مشکل شهرداری برای اجرای پروژه ها و برنامه های مورد نظر در راستای توسعه شهر خرم آباد ، کمبود منابع مالی است و حمایتهای دولت در این راستا می تواند ثمربخش و راهگشا باشد .
شهردار خرم آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به حساسیت امر خدمت رسانی به شهروندان و وظیفه خطیر مدیریت شهری گفت:کار در حوزه شهری تعطیل بردار نیست و شب روز و استراحت و مسافرت نمی شناسد، کسی که دراین حوزه قبول مسئولیت می کند باید از پیش این موضوع را بداند.
عیدی بیرانوند ابراز داشت:همانطور که در گذشته دیده ایم به دلیل حساسیت بالای حوزه شهری گاهی هر گونه کوتاهی و سهل انگاری در این حوزه نه تنها شهروندان،بلکه گاهی کل استان ،کشور ونظام را با چالش مواجه خواهد نمود.
شهردار مرکز استان در پایان خاطرنشان کرد: افقی را برای توسعه شهر خرم آباد در نظر گرفته، در این راستا پروژه ها و برنامه هایی را طراحی نموده ایم و در اجرای تصمیمات و تغییرات لازم در جهت اجرای بهتر برنامه ها هیچگونه معامله و مسامحه ای نداریم
گفتنی است مهندس بازوند در پایان این بازدید و اطلاع از برخی موانع و ملزومات پروژه آبشار طلایی و در جهت تسریع در اجرای دستوراتی را صادر نمود‌.
از حاشیه های جالب بازدید امشب می توان به استقبال ویژه و شور و شوق وصف ناپذیر مردم از حضور استاندار لرستان در محل پروژه آبشار طلایی اشاره کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =