معاون وزیر راه و شهرسازی و  رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور وارد ارومیه شدند

معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کل کشور دقایقی پیش وارد محل برگزاری اجلاس بیستم سازمان های نظام مهندسی در ارومیه شدند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، حامد مظاهریان معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و فرج الله رجبی رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کل کشور دقایقی پیش وارد محل برگزاری اجلاس در ارومیه شدند..

مظاهریان یکی از میهمانان ویژه بیستمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان است که امشب با برگزاری ۲۱۶اُمین جلسه شورای مرکزی به میزبانی ارومیه آغاز میشود.
در جلسه ۲۱۶اُم شورای مرکزی که با حضور اعضای اصلی و علی البدل برگزار خواهد شد، گزارشی از امور جاری، تصویب نامه نظام نامه جامع استان ها و خط و مشی عمومی ارائه خواهد شد.

اجلاس سالانه نظام مهندسی ساختمان همه ساله براساس ماده ۱۹ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان برگزار می شود.
هیات عمومی این اجلاس از اعضای اصلی هیات مدیره سازمانهای نظام مهندسی استانهای مختلف کشور هستند که برای هماهنگی بیشتر هر سال یکبار در تیر ماه تشکیل جلسه داده و در خصوص ترازنامه شورای مرکزی، خط ‌مشی عمومی و پیشنهادی شورای مرکزی، ضوابط و مقررات نظام‌نامه‌های پیشنهادی اداری و استخدامی مربوط به شورای مرکزی و نظام‌نامه‌های داخلی بحث و تبادل نظر می کنند.
به منظور ارتقای سطح کیفی این اجلاس، کمیسیون ها در شورای مرکزی و در تهران تشکیل جلسه داده و مصوبات خود را به این اجلاس آورده اند که در صحن عمومی به تصویب برسد.
ارائه گزارش سالانه شورای مرکزی، عملکرد نظام ‌مهندسی استانی، حصول اطلاع از فعالیت‌ها، وضعیت و مشکلات نظام‌مهندسی استان‌ها، اتخاذ تصمیم مناسب در مورد تنظیم روابط بین نظام‌مهندسی استان‌ها ، همکاری با شهرداری‌ها و مراجع دولتی و عمومی و در نهایت بررسی و تصویب سایر ضوابط و مقررات نظام‌نامه‌ها و پیشنهاد‌ها از دیگر برنامه های این اجلاس است.
اجلاس بیستم صبح فردا نیز با برگزاری نشست هیات عمومی در نوبت صبح و آئین رسمی، با حضور مقامات کشوری در نوبت بعدازظهر ادامه خواهد یافت و صبح پنجشنبه نیز با برگزاری مراسم اختتامیه پرونده اجلاس بیستم در ارومیه بسته خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =