ایسنا به نقل از سرپرست جدید هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این شرکت در چهارچوب برنامه‌هایی نه‌گانه بازسازی خود را در دستور کار قرار خواهد داد، نوشت: به زودی سند راهبردی ایران‌ایر تدوین می‌شود.

فرزانه شرفبافی در مراسم تودیع و معارفه مدیران ایران‌ایر با بیان این مطلب اظهار کرد: مجموعه هما در طول‌های سال‌های طولانی گذشته با وجود تمام مشکلات و دغدغه‌ها به حیات خود ادامه داده و توانسته نام این ایرلاین را زنده نگه دارد اما به منظور بهبود سبک خدمات و جایگاه این شرکت باید برنامه‌ریزی های گسترده‌ای صورت گیرد که بسیاری از آنها آغاز شده است.

وی با اشاره به حق مردم ایران در استفاده از بروز ترین امکانات و استانداردترین پروازها تاکید کرد: ما در ایران ایر به دنبال آن خواهیم بود که با حفظ حقوق شهروندی پروازهایی را متناسب با شأن ملت ایران ارائه کنیم. در کنار آن ایران‌ایر پرواز در مناطق محروم و فرودگاه‌های کوچک را نیز دنبال می‌کند تا تمام مردم کشور از نعمت پروازهای استاندارد بهره‌مند شوند.

سرپرست جدید ایران ایر تاکید کرد: در این راستا برنامه‌های نه گانه ای در نظر گرفته شده که شامل توسعه نیروهای انسانی، گسترش سرمایه‌های ایران ایر، بازسازی و اصلاح ساختاری، نگاه همه‌جانبه به نظام حقوق و دستمزد و اشتراک‌سازی با شرکت‌های بین‌المللی بخشی از آن خواهد بود. ایران‌ایر به دنبال آن است که با به دست آوردن بازارهای جدید و فضاهای بین‌المللی با شرکت‌های هواپیمایی و سازمان‌های یاتا و ایکائو همکاری کند و در این راستا ارتقای فرهنگ حفظ احترام مسافر را در دستور کار داشته باشد. امیدواریم این روند که از قبل آغاز شده تداوم پیدا کند و ایران ایر به جایگاه مدنظر خود برسد.

 

3935

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
    18 0
    خانم شما می گین مردم حق استفاده از به روز ترین ها رو توی صنعت هوایی دارن . حالا پس فردا جا افتادین تو اداره تون نگین نمی شه ها. ما از این حرف های خوب خوب اولش زیاد شنیدیم.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
    22 2
    اگر بتونین یه طرحی بریزین به جای اینکه مردم ما هی برن ترکیه و دبی و ترانزیت شن مستقیم از فرودگاه امام این اتفاق بیفته جاودانه خواهید ماند. این می شه مدیریت. از یه طرف دیگه این سبب می شه شرکت های هوایی داخلی قدرت اول منطقه شن و راحت مسافر ببرن
    • بی نام A1 ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
      3 9
      آخه می دونین ما با اونا چقدر فاصله داریم که این حرف رو می زنین؟
  • بی نام A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
    10 0
    دورانش که خیلی وقته رسیده و خوشبختانه دولت هم رفته و هواپیما خریده ولی متاسفانه برخی کارشکنی ها ما رو ناامید می کنه کلا
  • بی نام A1 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
    12 0
    این برنامه ریزی های گسترده ای که باید انجام بشه قاعدتا وظیفه خود شماست دیگه به عنوان مدیرعامل هما
  • بی نام A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
    8 1
    از اینکه می بینم ایران عزیزمون دارای زنان فرهیخته و دانشمندی هست که می تونن سکان جاهای حساسی مثل هواپیمایی رو به دست بگیرن خیلی خوشحالم ولی چقدر خوب که این اعتماد با تحولی عظیم شگرف بشه. چرا که اصولا تجربه نشون داده در سیستم مدیریتی ما خانم ها اکثرا مدیرا ویترینی هستن و تاثیر چندانی در عملکردشون ندارن.
  • بی نام A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
    6 0
    ایران ایر گفتین به جایگاهی که مد نظره برسه. می دونین ما خیلی جایگاه ویزه ای برای ایران ایر لااقل به لحاظ ذهنی مون قائل هستیم. چیزی در حد و اندازه هواپیمایی ایران ایر. چرا نمی رسیم بهش واقعا؟
  • بی نام A1 ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
    6 3
    بیشتر خنده داره این حرف
  • بی نام A1 ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
    6 1
    یه جوری رفتن جلو و تعداد هواپیماهاشون رو توی فرودگاه هاشون ببینی متوجه می شی که ما قرار نیست همچین اتفاق برامون بیفته
  • کارشناس A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
    9 0
    یکی از مزیت های اقتصادی کشورها همیشه همینه. می رن می گردن ببینن همسایه هاشون چه مشکلی دارن و چه کمبودهایی دارن. روی همونا سرمایه گذاری می کنن و پیشرفت اقتصادی شون رو پیش می برن. واسه همینم هست که ترکیه و امارات رفتن روی صنعت هوایی سرمایه گذاری کردن.
  • بی نام A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
    3 1
    طرح حقوق شهروندی رو اجرایی کردن برای هواپیما ولی اون چیزی که می بینیم اینه که همچنان تاخیر های پی در پی توی هواپیماها وجود داره.
  • بی نام A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
    4 0
    تبریک
  • بی نام A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
    9 0
    شان مسافر ایرانی این نیست برای سفر به مادرید 3 ساعت و نیم بکوبه بره استانبول. 6 ساعت معطل شه بعد از اونجا 4 ساعت بره تا مادرید. یه مسیری که الان از ایران بخوایم بریم کلا 5 ساعت هم نمی شه.
  • بی نام A1 ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
    4 0
    این گوی و میدون بفرمایین دوران بازسازی رو پیش ببرین
  • بی نام A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
    5 0
    الان فرصت خوبیه با توجه به خرید هواپیماهای نو باید از این ظرفیت استفاده کرد.
  • زن A1 ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    5 0
    دورانش که رسیده وقت عملیاتی کردنشه
  • بی نام A1 ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    3 0
    خدا کنه وقت نگذره
  • بی نام A1 ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    2 3
    ما قدرتش رو داریم اگه یه سری بذارن
  • بی نام A1 ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    2 0
    ما جاذبه شو داریم ولی قاعدتا چون سرمایه گذاری میخواد و یه کم شیک هواپیما کلا یه سری داد میزنن ولی نمیدونن تو بلند مدت سودش واس ماس
  • بی نام US ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    3 0
    ایشالا شما این کار رو انجام بدی
  • بی نام RO ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
    1 3
    من تابحال هوپیما سوار نشدم چون پول بلیطش رو ندارم .... الان 1718 میلیارد دلار چرا باید برای خری هواپیما صرف بشه؟ مگه چند درصد از ملت از هواپیما استفاده میکنن؟ چرا با همین پول وام ازواج و مسکن داده نشده؟ چرا کمک هزیه ای برای شروع اشتغال داده نشده؟؟ این جه کج سلیقه گی ای بوده؟
    • تهرانی A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      1 0
      این اصلا مهم نیست که تو سوار هواپیما بشی یا نه مهم اینه که یه عده ای که سوار میشن پولشون رو درپروازهای ایرانی خرج کنند . و باعث سرکار رفتن متخصصین و کارمندان ایرانی در این رشته شغلی بشه. اگر مشکل عدالت در کشور وجود داره و ثروت کشور عادلانه تقسیم نشده مطالباتمون رو جای دیگه جستجو کنیم نه اینکه با این حرف ها سنگ اندازی در پیشرفت یک صنعت در کشور بشیم.