نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و بانک های استان با استاندار لرستان

نشست مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی و بانکهای استان ؛ با حضور استاندار ، معاون اقتصادی وتوسعه منابع ، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان در سالن جلسات استانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، استاندار لرستان در این نشست ، با اشاره به لزوم افزایش فرهنگ کار در جامعه گفت : پیشرفت در تمام امور ، نیازمند تغییر در روحیه و رویه تک تک افراد جامعه است و بدون عنصر تلاش و پشتکار و افزایش فرهنگ کار نمی توان منتظر پیشرفت و توسعه بود.

بازوند افزود : مزین شدن امسال به نام اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره تداعی این امر است که همه افراد، مسائل اقتصادی و خیر و صلاح جامعه را مد نظر قرار دهند .

وی با اشاره به نقش روابط عمومی و رسانه در جامعه و در بین مردم گفت: نظام اطلاع رسانی و روابط عمومی استان ، بهترین ابزار برای جلب اعتماد سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و به وجود آوردن تعادل بین تولید و اشتغال می باشد.

بازوند با تاکید بر لزوم به وجود آوردن بستر مناسب جهت حضور فعال بخش خصوصی توسط روابط عمومی ها، ادامه داد: فضای استان را منفی جلوه دادن یعنی فضای پیشرفت و توسعه استان را منفی نمایان کردن.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها ضمن اینکه وظیفه نشر و گسترش واقعیت ها و همچنین شفاف سازی را در هر دستگاهی دارند باید فضا و جو حاکم را نیز به سوی آرامش هدایت کنند ، چرا که سیاه نمایی مطلق با خبرهای منفی، نا امیدی مردم را به دنبال دارد و این با منویات دین و تاکیدات رهبر معظم انقلاب منافات دارد.

بازوند خاطر نشان کرد: جلوه دادن فضای ناامن در جامعه ، امید را که پایه و عنصر اصلی پیشرفت است به ناامیدی تبدیل می کند.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی تلاشگران در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی ، در خصوص رفع مشکلات کاری آنها، قول مساعد داد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =