نماینده مردم خرم آباد:مسوولان لرستان واقعیت را نمی گویند!

خانه ملت نوشت:نماینده مردم خرم آباد و چگنی با انتقاد از مدیریت ارشد در استان گفت: مدتهاست تلاش می‌شود تا لرستان را بدون بحران بیکاری جلوه دهند اما کاهش بیکاری در لرستان با دست‌کاری آمار محقق نمی‌شود!

 محمدرضا ملکشاهی راد افزود: مسوولان دولتی نمی‌توانند گزارشی را در خصوص نتایج مثبت اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی ارائه کنند.
وی تصریح کرد:مدیران اقوام و اطرافیان خود را در دستگاه‌ها استخدام می کنند و نمایندگان استان در مجلس را جهت بازدید از اقدامات تبلیغاتی که ظاهرا انجام شده، دعوت می کنند.
نماینده مردم خرم آباد گفت: مسوولان دولتی لرستان را جزو 5 استان ممتاز کشور به لحاظ کاهش بیکاری می‌دانند در حالی که سرمایه‌گذاری‌ها و احیای واحدهای صنعتی تعطیل‌شده در لرستان را معرفی کنند!
ملکشاهی راد تاکید کرد: سوال ما این است که چرا مسوولان استان لرستان واقعیت را نمی‌گویند که مسوولان ارشد کشور باور کرده‌اند که استان لرستان از بحران بیکاری گذشته و قطعاً اگر این شرایط را با آمار در ذهن مسوولان ایجاد کرده‌اند، این مسوولان دیگر توجهی به استان لرستان نمی‌کنند بلکه به سراغ استان‌هایی می‌روند که وضعیت بدتری نسبت به استان لرستان دارند، به‌این‌ترتیب لرستان از محدوده استان‌های محروم خارج و بودجه دولت برای استان لرستان کاهش پیدا می‌کند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =