خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم.
خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.
46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    11 0
    بنگاه‌های املاک کمیسیون اضافه می‌گیرند، رسید هم نمی‌دهند. ‌چرا نظارتی نیست؟ اگر رسید اجباری است، بروید بگویید رسیدهای قرادادهای‌شان را نشان بدهند
  • سجاد A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    47 0
    خواهش میکنم منتشرکنید. مشکل من و افراد زیاد دیگه مثل من نقض آشکار بند 2 از بخش ششم بخش جراحی‌های مغز و اعصاب قانون معافیت‌های پزشکی توسط شورای پزشکی نظام وظیفه است. طبق این بند صراحتا اعلام شده است که بند2 انواع هرني ديسكال يا اکستروژن ديسک معاف دائم دارد. اکستروژن دیسک کمر به تنهایی کلی درد و محدویت توی زندگی روزانه و هزینه درمان به بیمار تحمیل میکنه. سزاوار نیستیم اینجور دیگه از کمترین حق قانونی مون محروم بشیم . ازتون خواهش میکنم با انتشار و انعکاس این موضوع کمک کنید که مسئولین مربوطه پاسخگو باشند. کلیه مدارک پزشکی من که چندین تعداد شامل 4 عدد عکس و گزارش ام آر آی که دوتای اونها در مراکز مربوط به خود نظام وظیفه تهیه شده موجود هست. خواهش میکنم به داد ما برسید.
  • اراد A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    4 0
    با سلام خواهش میکنم به گوش مسولین برسونید و پیگیری کنین من و امثال من در زمینه تولید البسه بیمارستانی که فعالیت میکنیم واقعا از نحوه پرداخت معوقات بیمارستانها دیگه جون به لب شدیم الان درست حساب بیمارستانها 10 ماهه عقب افتاده بزرگترین بهونه بیمازستانها عدم پرداخت معوقات بیمه ها رو میگن سوال من اینجاست ایا ما محصولات خودمونو به بیمه ها دادیم که باید منتظر بمونیم که بیمه ها هر وقت پول بیمارستانها رو داد به ما پول بدن ایا گارگری که پیش ما کار میکند پول نمیخواد چرا وزیر محترم به فکر تولید کنندگان تجهیزات پزشکی نیست چرا مسولین ما تولید کنندگان رو فدای اختلافات خودشون میکنن من از اینجا به وزیر محترم بهداشت عرض میکنم جناب اقای دکتر حمایت از تولید وظیفه تمام مسولین میباشد طلب ماهارو بدین
  • مرضیه A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    8 0
    شوهر من دو ساله بخاطر همین بیماری پارگی دیسک کمر از کار بیکار شده دو سه جا هم که راضی شدن بخاطر شرایطش بهش کار پاره وقت بدن چون کارت پایان خدمت نداشت زیر بار استخدامش نرفتن. برای معافیت هم که کلی دوندگی کرد و آخرش گفتن بیا برو معاف از رزم. پس قانون چی میشه؟
  • اهالی اطاعتی شمالی مرزداران A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    5 0
    در بلوار مرزداران خیابان اطاعتی شمالی دو منطقه تپه خاکی وجود دارد که باعث تجمع افراد معتاد شده وسلب امنیت کرده چرا این زمینها تبدیل به فضای سبز نمی شوند.همچنین در انتهای خیابان نیز محلی به شکل انبار ضایعات وجود دارد که با توجه به درو پیکر و اجناس ضایعاتی نگهداری شده در آن واقعا محله را زشت و کثیف نشان میدهد.با توجه به اینکه شهرداری ساختمانهای در حال ساخت را نیز بخاطر زیبا سازی ملزم به استفاده از پوشش میکند چرا به این محل رسیدگی نمیکند.
  • reza A1 ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
    4 0
    سلام لطفا نظرات ما رو در مورد معافیت های پزشکی مخصوصا بخش جراحی مغز اعصاب به گوش.مسئولین برسونید.بنده.جراحی ستون فقرات انجام دادم و مهره های کمرم با پلاتین ثابت شده ولی معاف از رزم کردن منو دیسکم دارم به زور راه میرم آخه این چه قانونی که گذاشتین.