۰ نفر
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۹

ایلنا به نقل از وزیر نیرو درباره واقعی‌سازی قیمت آب باتوجه به افزایش مصرف در بین مشترکین نوشت: طبق برنامه ششم توسعه واقعی سازی قیمت آب باید صورت بگیرد.

حمید چیت‌چیان درباره واقعی‌‌سازی قیمت آب با توجه به افزایش دما و افزایش مصرف در بین مشترکین گفت: افزایش قیمت آب و واقعی کردن آن طبق قانون برنامه ششم توسعه و هدفمندی یارانه باید صورت بگیرد.

وزیر نیرو درباره زمان اجرایی واقعی سازی قیمت‌ها نیز عنوان کرد: در حال حاضر زمان آن مشخص نیست و هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است اما آنچه که مشخص است بر اساس قانون برنامه توسعه ششم این کار باید انجام شود.

39225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 693073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    1 0
    نمیشه بنا بر فرمایش ووعده امام خمینی که به مردم قول داده بود آب وبرق وگاز مجانی بده هیچکدومش عملی نشد هیچی قیمت هم چند برابر شد مثل خودروهای آشغال ایران خودرو وسایپا که آشغالترین خودری دنیا را به گرونترین قیمت دنیا به مردم بی پناه ایران میدن با کمترین حقوق ودرامد دردنیا هم برای مردم ایران هست خدا مردم را آزاد کنه از این شیوه اختلاسی ورانتخواری حکومت و...
  • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    0 1
    چون مردم خودشان حاضر به صرفه جويي نيستند پس بايد قيمت آب و برق افزايش يابد.
  • بی نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    1 0
    بر اساس برنامه ششمتون نباید دستمزدها هم واقعی بشن؟
  • بی نام A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    1 0
    شما که کَرَمِ خدا قیمت همه چیز رو دارین واقعی سازی میکنین. بی زحمت قیمت خودرو رو هم واقعی سازی کنین تا ببینیم خط تولید ایرانخودرو و سایپا چقدر دوام میاره. نمیشه هر چی به نفعتونه رو واقعی سازی کنین هر چی به ضررتونه همینطوری تو دنیای مجازی بمونه که داداچ