۴ گزینه فراکسیون زنان برای وزارت آموزش و پرورش را بشناسید

پروانه سلحشوری با بیان اینکه کابینه دوازدهم اولین آزمون دولت در مسیر عمل به وعده‎هاست گفت: ما برای وزارت آموزش و پرورش چهار گزینه معرفی کرده‏‎ایم.

به گزارش خبرآنلاین، امروز قرار بود لیست وزراي پيشنهادي کابینه دوازدهم به مجلس ارائه شود، اما خبری از آن نشد و تنها حضور حسینعلی امیری موجب شد تا حلقه ای از نمایندگان دور او جمع شوند. هرچند شنیدن صدای آنها از فاصله جایگاه خبرنگاران غیرممکن بود اما می شد حدس زد محور گفت و گوها موضوع کابینه دوازدهم باشد. در این حلقه، حضور زنان نماینده، پررنگ تر از همه بود. 

وقتی از پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان درمورد محتوای گفت و گو  با معاون پارلمانی رئیس جمهور پرسیدیم، گفت: موضوع بحث ما، حضور زنان در کابینه دوازدهم بود.

او با بیان اینکه ما داعیه حمایت از حقوق زنان را داریم و بارها رئیس جمهور در جریان انتخابات بر رفع تبعیض جنسیتی تاکید داشته است، گفت: اینکه در میان وزرای دولت آتي، حتي یک وزیر زن نداریم برای ما زشت است. آقای رئیس جمهور باید همواره به دنبال تحقق وعده های خود در زمان انتخابات باشد. کابینه دوازدهم اولین گام در این مسیر است. 

سلحشوری خاطر نشان کرد: تا امروز وزیری برای وزارت آموزش و پرورش انتخاب نشده است و با توجه به توانایی زنان در این زمینه ما مصر هستیم تا از یک وزیر زن در این وزارتخانه استفاده شود. 

رئیس فراکسیون زنان در پاسخ به این سوال که آیا گزینه ای هم برای این پست دارید که معرفی کنید گفت: گزینه که بسیار داریم؛مهمترین آنها خانم مولاوردی، خانم زهرا شجاعی، خانم تندگویان و خانم ابتکار هستند. 

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
    0 0
    لطفا بگوييد كداميك از اين افراد داراي پست و مقام و سابقه در آموزش و پرورش بوده و با ساختار آن آشنايي دارند و برنامه هر يك از آنها براي اعتلاي اين وزارتخانه چيست؟