ایرنا نوشت: معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست مشترک معاونان و مدیران کل پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی که با حضور وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم تشکیل شد، بر ضرورت تعامل نزدیک دولت و مجلس در بحث رای اعتماد به هیات وزیران تاکید کرد.

حسینعلی امیری گفت: خوشبختانه سطح تعامل دولت و مجلس با تلاش معاونان پارلمانی دولت و همچنین همدلی نمایندگان محترم ارتقاء خوبی یافته که امیدوارم این روند مثبت در جریان رای اعتماد به وزرای پیشنهادی و همچنین در طول خدمت دولت دوازدهم ادامه یابد.
دبیر هیات دولت نیز با یادآوری اینکه کابینه معرفی و فصل زیبایی از تعامل دولت و مجلس آغاز شده است، نوشت: شور خاصی در فضای مجلس و دولت قابل مشاهده است و این یک نمونه خوب از تعاملات بین دو قوه برای رسیدن به سطحی از همکاری های همدلانه است.
«محسن حاجی میرزایی» در یادداشتی در کانال تلگرامی خود افزود: تحرک چشمگیر نمایندگان ملت برای آشنایی با برنامه ها، شخصیت و توانمندی افراد پیشنهادی و استقبال نامزدهای وزارت برای پاسخگویی و تبیین برنامه ها، صحنه های نابی از تعاملات ارکان حاکمیت برای پیشرفت کشور و حل مسائل مردم را شکل بخشیده است.
حاجی میرزایی ادامه داد: شور خاصی در فضای مجلس و دولت قابل مشاهده است؛ صرفنظر از موافقت یا مخالفت با وزیر پیشنهادی همه در تلاشند تا شناخت کامل تری در مورد گزینه های پیشنهادی شکل بگیرد. این یک نمونه خوب از تعاملات بین دو قوه برای رسیدن به سطحی از همکاری های همدلانه است. گفت وگوهای فراوانی شکل می گیرد تا درک روشنتری برای نیل به یک تصمیم سنجیده حاصل شود.
دبیر هیات دولت تاکید کرد: این فضای همدلانه را پاس بداریم و برای نیل به اجماع نسبی در حل مسائل بزرگ مورد استفاده قرار دهیم.
2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    0 0
    اتفاقا مجلس در این قضیه باید کاملا دقیق عمل کنند . تعامل واقعا معنی ندارد ... هر چند سلفی های آنها اجازه بدهد ... معرفی کرباسیان برای اقتصاد فاجعه هست و جهرمی برای ارتباطات و شریعتمداری برای تجارت و صنعت واقعا باید به دقت بررسی شود...