در ۱۹ مردادماه، پربازدیدترین اخبار به نحوه انتخاب شهردار تازه تهران اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی، روایت هاشمی از ماجرای وثیقه برای آزادی حسین فریدون و گرو گذاشتن خانه 4-5 میلیاردی وزیر بهداشت از سایر مطالب پربازدیدتر بود. پس از آن گزارشی درباره کاهش میانگین سنی وزرای پیشنهادی بازدید زیادی در پی داشت و نامه نمایندگان به رئیس‌جمهور برای حضور انصاری و صالحی‌امیری در دولت دوازدهم هم مخاطبان را به سمت خود جلب کرد.

در سرویس اقتصادی، دانستن ابعاد تولید گندم نانی که حجتی بر سفره ایرانی‌ها می‌گذارد، بازدید زیادی در پی داشت. پس از آن، رونمایی از زمان رونق بازار مسکن برای مردم جذاب بود و در نهایت هم تکذیب تقاضا برای انصراف تعدادی از وزرای اقتصادی دولت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

در سرویس فرهنگی داستان بی‌پولی زوج مرفه در تلویزیون بازدید زیادی را به خود جلب کرد و فوت گوینده خبر رادیو هم مخاطبان را در تالم فرو برد و در نهایت بازخوانی نجات مریلا زارعی از مرگ در «خندوانه» هم پربازدید شد.

در سرویس جامعه خبر پربازدیدی اعلام کرد محمدعلی نجفی، گزینه نهایی شهرداری تهران شده است. برای بسیاری از مخاطبان هم مهم بود بدانند زلزله تهران چه بلایی سر برج میلاد می‌آورد؟ مرعشی هم در نقل قول پربازدیدی گفت: قالیباف می‌خواست رییس‌جمهور شود، تهران را بدهکار کرد!

در سرویس بین‌الملل بازگویی اختلافات ایران با تاجیکستان توانست پربازدیدترین موضوع شود. پس از آن، اعلام آماده‌باش در ایالت هاوایی آمریکا برای حمله احتمالی هسته‌ای کره‌شمالی خبر پربازدید روز بود و در نهایت هم این سوال مطرح شد که چه کسی ایران و عربستان را آشتی می‌دهد؟

در سرویس طنز هم روشن شد هرجا سخن از انتخابات است، نام آن فرد می‌درخشد.

 

57231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =