۰ نفر
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

۱۵۶ اثر در بخش‌های اصلی و ویژه در رشته‌های عکاسی، کارتون، تصویرگری و پوستر به نمایشگاه نخستین جایزه هنری قلب تهران راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هیئت انتخاب جایزه هنری قلب تهران از بین بیش از دو هزار و 200 اثر رسیده از بیش از 900 نفر، 154 اثر از 112 نفر را برای نمایشگاه و رقابت این جایزه انتخاب کرد.

در بخش اصلی این جایزه در رشته عکاسی، 29 عکس از 26 عکاس، در رشته پوستر 15 اثر از 14 نفر، در رشته کارتون 30 اثر از 20 کارتونیست و در رشته تصویرگری 33 اثر از 22 تصویرگر به نمایشگاه نخستین جایزه هنری قلب تهران راه یافت.

در بخش ویژه جایزه هنری قلب تهران که با عنوان نام‌آوران قلب تهران برگزار می‌شود و به رویداد و حادثه‌ تلخ ساختمان پلاسکو و ابراز رشادت آتش نشانان اختصاص دارد، 10 عکس از 10 نفر، 12 پوستر از 12 هنرمند، 12 اثر تصویرگری از 12 نفر و 15 اثر از 15 کارتونیست به نمایش گذاشته می‌شود.

مصطفی اسدالهی، ابراهیم حقیقی و قباد شیوا در رشته آگهی دیواری پوستر، محمدعلی بنی اسدی، کیانوش غریب پور و مهران زمانی در رشته تصویرگری، اسماعیل عباسی، افشین شاهرودی و بابک برزویه در رشته عکاسی و کامبیز درمبخش، جمال رحمتی و بهرام عظیمی در رشته کارتون آثار را داوری می‌کنند.

نخستین جایزه هنری قلب تهران به مناسبت دویست و سی‌امین سال پایتختی تهران، شهریور امسال برگزار می‌شود و هدف از این رویداد فرهنگی، هنری، ایجاد انگیزه برای تولید معنا و مفهوم توسط علاقه‌مندان و هنرمندانی است که نسبت به موضوع شهر تاریخی تهران، شهرنشینی و ویژگی‌های این کلان شهر با تمرکز بر محدوده‌ منطقه‌ دوازده شهرداری گرایش دارند.

 

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =