شهروندان در سرویس مشکلات مردم از وضعیت خدمات‌رسانی در متروی تهران، گلایه‌هایی را مطرح می‌کنند و در پاسخ، مترو تهران درباره افزایش تجهیزات رفاهی اقدام کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ثبت گلایه و نظرات مخاطبان سرویس مشکلات مردم درباره معضلاتی که ممکن است در خدمات رسانی شرکت مترو پیش بیاید، امری عادی به شمار می رود. شهروندان ترجیح می دهند درباره مشکلاتی که در مترو از نظر آنها اصلی تلقی می شود، نظرات خود را بنویسند که عموما درباره سرفاصله زیاد قطارها، ازدحام و کمبود پله برقی است.

اخیرا یکی از مخاطبان، نظرش را در سرویس مشکلات مردم اینطور ثبت کرده: خط ٢ مترو فرهنگسرا صبحها قطارها فاصله زماني زيادي دارند بسمت صادقيه. و ازدحام جمعيت ميشه لطفاً پيگيري نماييد.
مخاطب جدیدی هم نوشته: با سلام ، چرا مسئولين با اين افتتاح نمايشي ايستگاه هاي مترو توسط شهردار تهران برخورد نميكند، بسياري از خطوط نه تهريه درستي دارند ، نه قطار به اندازه كافي مي باشد و در ضمن برخي ايستگاه ها هم به خاطر افتتاح فوري و نمايشي حذف شده اند .
در پاسخ به انتقاداتی از این دست، مسئولان مترو تهران می گویند با جدیت مشغول رفع مشکلات مترو هستند و سعی دارند امکانات رفاهی بیشتری برای مسافران مهیا کنند.

مترو تهران: پله برقی های جدید و تجهیزات رفاهی نصب کردیم
در این رابطه معاونت امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو تهران از نصب تجهیزات رفاهی برای کودکان و افراد کم توان در ایستگاه‌های پرتردد خبر داد.
عامر کعبی فرد معاون امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو تهران در تشریح اقدامات این معاونت گفت: مناسب سازیایستگاه‌های مترو تهران برای کودکان، معلولان و افراد کم توان ازاولویت‌های کاری در معاونت امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو تهران است و در این راستا اقدامات زیادی انجام شده است که از آن جمله می‌توان به مناسب سازی مسیر نابینایان، راه اندازی آسانسورهای ویژه برایافراد کم توان و نصب تجهیزات رفاهی برای کودکان و معلولان درایستگاه‌های مترو اشاره کرد.
او ادامه داد: از ابتدای فصل تابستان با توجه به گرم شدن هوا و نیاز بیشترافراد به آب سردکن تمامی ایستگاه‌های مترو به آب سرد کن مجهز شد و درایستگاه‌های پرتردد نیز اقدام به نصب آب سرد کن‌های مخصوص کودکان و افراد کم توان کردیم.

فعالیت 780 پله برقی و 138 آسانسور در ایستگاه ها
همچنین معاونت امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: نصب آسانسورهای جدید، بازبینی دستگاه‌های هواساز و راه اندازی پله برقی‌ها بخشی از فعالیت‌های انجام شده توسط معاونت امور ایستگاه‌ها است .
او با بیان اینکه در حال حاضر 780 پله برقی و 138 آسانسور درایستگاه‌های مترو فعال هستند گفت: از بهمن ماه سال گذشته تا کنون در ایستگاه سعدی، ایستگاه قلهک و ایستگاه دکتر شریعتی دو دستگاه آسانسورجدید نصب و راه اندازی شده است.
عامر کعبی فرد در ادامه در خصوص نصب پله برقی‌های جدید گفت: همچنین در این مدت، 18 دستگاه پله برقی در ایستگاه شهر فرودگاهی امام خميني (ره)، 15 دستگاه پله برقی در ایوان انتظار (میدان حضرت وليعصر (عج) و یک دستگاه در دسترسی شمالی سکوی غربی ایستگاه نوبنیاد از ابتدای سال تاکنون راه اندازی شده است.

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    0 1
    واقعا وضعیت مترو خیلی شلوغه . هر چه سریعتر نسبت به نصب و راه اندازی تجهیزات اقدام نمایید
  • بی نام US ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    0 0
    در مورد سر فاصله صحبتی نشده
  • بی نام IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
    0 0
    تهران شهری با جمعیت حقیقی بیست میلیونی ولی با امکانات شهری مناسب جمعیت پنج میلیونی مترو باید در تمام خطوط به سرفاصله زمانی حداکثر 5 دقیقه برسد تا باعث رغبت مردم باستفاده از آن شود