برگزاری جلسه مشترک مرکز آموزش فنی وحرفه ای شماره هشت شهرستان کوهدشت با فرماندهی سپاه پاسداران

جلسه ی هم اندیشی با حضور رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کوهدشت، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه شهرستان، مسئول و کارشناسان آموزش مرکز و فرماندهان حوزه های مقاومت شهرستان و بخش های تابع، بمنظور ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای برای افراد تحت پوشش حوزه مقاومت بسیج شهرستان در سالن جلسات ناحیه سپاه برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سرهنگ حقی زاده فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت ضمن خیر مقدم به حاضرین درجلسه با اشاره به شعار سال (اقتصاد مقاومتی،تولیدواشتغال ) که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است و تاکید ایشان بر ایجاد اشتغال، رفع موانع آن و تلاش همگان در راستای کاهش نرخ بیکاری و خدمت به مردم ، بیان داشت: وظیفه ی همه ی ارگانهای نظام حرکت در مسیر تحققق شعار سال می باشد و سپاه پاسداران نیز در نیل به این مهم همگام با سایر نهادها تمام تلاش وهمت خود را بکار می گیرد .

وی خواستار توسعه همکاریهای مشترک بین سپاه ناحیه شهرستان و مرکز آموزش فنی و حرفه ای شد و اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای یکی از سازمانهای بسیار تاثیر گذار و پیشرو در محقق نمودن شعار سال می باشد .
در ادامه بهزاد قبادی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کوهدشت ضمن تبیین جایگاه و نقش مرکز در تحقق شعار سال، به تشریح عملکرد و تعهدات مرکز در سال 96 پرداخت و توضیحاتی پیرامون حرفه های آموزشی و شرایط ثبت نام کارآموزان بیان نمود.

قبادی بیان داشت: با توجه به تغییر راهبرد سازمان از عرضه محوری آموزشی به تقاضا محوری در سالیان اخیر، این مرکز با دارا بودن نیروهای آموزشی مجرب و برخورداری از تجهیزات مناسب، آمادگی کامل را برای برگزاری دوره های مهارتی مورد تقاضای ناحیه مقاومت دارد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =