سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری آماده اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی در کرج است

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج: مدیر عامل سازمان عمران باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از آمادگی کامل این سازمان برای اجرای پروژه های مختلف عمرانی براساس اولویتهای مناطق کرج خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، احمدرضا خلوصی این خبر را اعلام کرد و افزود: سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری از بدو تاسیس تا کنون به عنوان بازویی توانمند در مجموعه مدیریت شهری کرج، یاری رسان مناطق و سازمان های تابعه در اجرای پروژه های عمرانی با سرعت مطلوب بوده است.
این مسئول با بیان اینکه فعالیت های سازمان حول محور اقدامات عمرانی شهرداری کرج در گردش است، اظهار داشت: طرح ها و پروژه های سال جاری سازمان بر مبنای اولویتهای شهری و توسط این سازمان انتخاب شده است و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در حال اجرا می باشد.
وی جدول گذاری، پیاده روسازی و آسفالت را از اولویتهای مهم شهرداری کرج در سال جاری ذکر کرد و گفت: محوریت کارهای عمرانی سال 96 شهرداری کرج بر مبنای اجرای عناوین ذکر شده است.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج در بخش پایانی سخنان خود به کارخانه آسفالت شهرداری اشاره و بیان کرد: تولید آسفالت توسط خود شهرداری، نقش بسزایی در کاهش هزینه های جاری این مجموعه داشته که سازمان عمران متولی این امر بوده است و در حال حاضر بهسازی معابر سطح شهر با جدیدت دنبال می شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =