واکنش سرپرست وزارت نیرو به پیشنهاد انتخاب یک وزیر خوزستانی برای این وزارتخانه

سرپرست وزرات نیرو در واکنش به پیشنهاد انتخاب یک وزیر خوزستانی برای این وزارتخانه گفت: کشور را نمی‌توان منطقه‌ای اداره کرد بلکه باید به مسائل و موضوعات کشور با نگاهی جامع و ملی نگریست.

ستار محمودی در گفت و گو با خبرآنلاین، در واکنش به دغدغه‌های نمایندگان استان های خوزستان و لرستان درباره مدیریت بحران آب و پیشنهاد آنان مبنی بر معرفی وزیر پیشنهادی نیرو از میان چهره‌های خوزستانی دردآشنا، گفت: من خوزستانی نیستم اما کم وبیش با مشکل بحران آب در اقصی نقاط کشور آشنا هستم. در مدیریت کلان کشور باید به برنامه ها نگاه کرد و مسائل را براساس ظرفیت های موجود که یکی از آنها نیروی انسانی است، مدیریت کرد.
وی افزود: کشور را نمی‎توان منطقه ای اداره کرد، بلکه باید به مسائل و موضوعات کشور با نگاهی جامع و ملی نگریست. هر نیرویی که در سطح مدیریت ملی قرار می گیرد، منتسب به یکی از استان هایی کشور است. بنابراین مهم ظرفیت نیروی انسانی و ظرفیت های او است.
سرپرست وزارت نیرو یادآور شد: هر کسی که بر کرسی وزارت نیرو بنشیند دغدغه مدیریت آب کشور را دارد، چه در خوزستان و چه در استان های دیگر. وزیر پیشنهادی نیرو باید حتما این مسئله را در برنامه هایش منظور کند.
27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =