در روز ۲شهریور اخبار پربازدید عموما درباره مسایل اقتصادی و جنجال بر سر لیست بلندبالای بیماری‌های ممنوعه برای استخدام در آموزش و پرورش بود.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین موضوع به جزئیاتی از انتشار تصویر خودروی منتسب به فرزند رئیس مجلس اختصاص داشت. پس از آن، گزارشی درباره تغییراستراتژی اصلاح‌طلبان درانتخابات۹۸ پربازدید بود و کنایه‌های تند سخنگوی فراکسیون امید به عهدشکنان هم توجه مخاطبان را جلب کرد.

خبر پربازدید اقتصادی اعلام کرد  سکه به یک میلیون و ۱۷۹هزار تومان رسید. در این حال خبر قرارداد ۸ میلیارد دلاری ایران و اگزیم‌بانک کره‌جنوبی هم پربازدید بود و پس از آن هم از سوی بخش دولتی اقتصاد اعلام شد بزرگترین قرارداد وام خارجی پسابرجام امضا شده است.

پربازدیدترین خبر سرویس فرهنگی به اعلام فیلمهای تلویزیونی از بروس ویلیس تا مایکل داگلاس  اختصاص داشت. پس از آن، خبری درباره درآمدهای باورنکردنی ستاره‌های سینما و تلویزیون جهان چشمها را خیره ساخت تا در نهایت خبر سخنان علم‌الهدی پربازدید شود که گفت: سکولار، مسلمان نیست!

در سرویس جامعه خبر پربازدید فهرست بیماری‌های ممنوع برای استخدام در آموزش‌وپرورش از همه بیشتر دیده شد. پس از آن هم خبری درباره جمع‌آوری گل‌های "بونسای و بامبو" از بازار تعجب مخاطبان را برانگیخت و گزارشی از زیانهایی که بدحجابی و افراط در آرایش به اقتصاد جامعه می زند هم پربازدید بود.

در سرویس بین الملل افشاگری سی‌ان‌ان دربارۀ ارتباط ترامپ با روسیه چشمها را خیره کرد. همچنین این خبر باعث شد هیلاری‌کلینتون ترامپ را «چندش آور» توصیف کند! در اخبار قاره اروپا هم موضع‌گیری مرکل درباره جنگ احتمالی آمریکا و کره‌شمالی برای مخاطبان جذاب بود.

در سرویس طنز هم مردم خواستند بدانند واقعا قباد عاشق اکرم شد؟ که روایتی طنز از سریال شهرزاد است.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =