سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان منصوب شد

در حکمی از سوی دبیرکل نهادکتابخانه های عمومی کشور، «منصور کوهی‌رستمی» به سرپرستی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان منصوب شد.

در حکمی از سوی دبیرکل نهادکتابخانه های عمومی کشور، «منصور کوهی‌رستمی» به سرپرستی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حکمی از سوی علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد، منصور کوهی‌رستمی به سرپرستی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان منصوب و از خدمات حجت‌ الاسلام سید لطف‌الله سپهر مدیرکل سابق کتابخانه‌های عمومی خوزستان پس از یک دوره ۳۲ ماهه فعالیت در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان با حضور مسئولان نهاد کشور، قدردانی شد.

مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در مراسم تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست جدید کتابخانه های عمومی استان خوزستان با بیان اینکه همکاری حجت الاسلام سید لطف الله سپهر در نهاد کتابخانه‌ها ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: حضور حجت الاسلام سپهر به علت پیشینه خدمات ارزنده فرهنگی و اجتماعی وی تثبیت شده است.

هاشمی‌ذاکر با اشاره به اینکه استفاده از نیروهای داخلی نهاد به منظور مدیریت سرلوحه انتصابات بوده است، عنوان کرد: محوریت با نیروهای داخلی نهاد و استفاده احسن و اصلح از نیروهای موجود در نهاد است و قطعا اعتقاد داریم که در یک مجموعه هفت هزار و ۵۰۰ نفری نیروهای توانمندی حضور دارند که قادر هستند در جایگاه مدیریت نهاد کتابخانه‌ها قرار گرفته و ایفای وظیفه کنند.

وی افزود: دلیل اینکه در برخی دوره‌ها از نیروهای غیر نهادی استفاده می‌شود ریشه در جنبه‌های اداری اجرایی  و سیاسی داشته و به لحاظ ارتباط ساختاری و سازمانی که بر نهاد حاکم است گاها موظف به استفاده از حضور همکاران خارج از مجموعه نهاد کتابخانه‌ها در مدیریت هستیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 701406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =