بهره برداری از شش پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در محمود آباد

در گرامیداشت هفته دولت در سال جاری شش پروژه عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمودآباد با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش  خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران مجید طاهری رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمودآباد ضمن اعلام اين خبر گفت: محمودآباد به دليل شرايط جغرافيايي و جاذبه هاي فراوان گردشگري همواره پذيراي مسافران بي شماري است كه به اين منطقه رفت و آمد كرده و از مواهب طبيعي آن استفاده مي كنند. وي در ادامه تصريح كرد : از اين رو محورهاي ارتباطي اين شهرستان در طول سال علي الخصوص ايام تعطيلات پر ترافيك و پر رفت و آمد بوده كه دراین ميان نيزمحورهاي روستايي و ييلاقي اين منطقه نيز از اين قضيه مستثني نيست.

طاهری افزود: از اين رو در هفته دولت در سال جاري شش پروژه عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان با اعتباري بالغ بر 24 میلیاردریال مورد بهره برداري قرار گرفت.
وي به پروژه هاي افتتاحي اشاره و اظهار داشت : عملیات ایمن سازی تقاطع افراسرا و اجرای جدول، لکه گیری و روکش آسفالت محورهای سرخرود- اوجی آباد، محمودآباد- آمل، نور-محمودآباد و همچنین شانه سازی محورهای سرخرود-اوجی آباد و محمودآباد-نور از جمله پروژه های افتتاحی این اداره می باشند.
رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمودآباد عنوان كرد : از 10400 کیلومتر راه موجود در استان مقدار270در شهرستان محمود آباد واقع است.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 701460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =