با انتصاب جواد سلیمی در شورای داوری WKF پس از ۴۷ سال کاراته ایران صاحب کرسی داوری جهان شد

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی و به نقل از سایت فدراسیون كاراته، جواد سلیمی رئیس هیئت کاراته آذربایجان‌غربی، رئیس كمیته داوران كشورمان و از داوران جهانی این رشته روز گذشته از سوی آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی كاراته به عضویت شورای داوران فدراسیون جهانی درآمد.
شورای داوری فدراسیون جهانی كاراته جدا از ۵ عضو هیات رئیسه، دارای ۱۴ عضو است. خاویر اسكالانته از سوئد، هامارا از نروژ به عنوان رئیس و دبیر این كمیته فعالیت دارند. فریبا مدنی از آمریكا، پاولند از فرانسه به عنوان معاونین دبیر و رولند لوینگر از آلمان بعنوان مشاور كنسول داوری هستند.
اعضای كمیته داوری فدراسیون جهانی علاوه بر جواد سلیمی از كشورمان، منصور السلطان از كویت، آرناس از آرژانتین، باكستر از امریكا، كوباس از تركیه، لیم از مالزی، زیتونی از مراكش، موهی از مصر، اورتگا از فرانسه، پانوسیان از استرالیا، سان چانگ از ماكائو، تاكاهاشی از ژاپن، ویسبوك از استرالیا و ولاسكو از اسپانیا هستند.

اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته روز گذشته در نامه ای به محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون كشورمان، با اعلام خبر عضویت جواد سلیمی دركمیته داوران فدراسیون جهانی برای جواد سلیمی در مسئولیت تازه اش آرزوی موفقیت كرد.

 

46

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 702217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =