در ۱۱شهریورماه، پربازدیدترین اخبار به فروش اقساطی خودرو توسط سازمان بازنشستگی کشور زیر نرخ لیزینگ اختصاص دارد.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین مطلب نشان می داد احمدی‌نژاد برای دعای عرفه به کجا رفت. در این سرویس نقل‌قولی از استاندار تهران هم پربازدید بود که می‌گفت: آیت‌الله هاشمی به ناطق رأی داده بود. در این سرویس محمدعلی رامین هم در خبر پربازدیدی گفت: من به احمدی‌نژاد نگفتم هولوکاست را نفی کند!

در سرویس اقتصادی، فروش اقساطی خودرو ۱۰ درصد پایین‌تر از لیزینگ پربازدیدترین مطلب بود. پس از آن، مخاطبان این سرویس نظر دادند  با حذف برچسب قیمت از روی کالاها موافق هستند؟ در این سرویس جزییات فروش فرش امضادار ۸.۵ میلیارد تومانی هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگی نقل قول پربازدیدی از یک خواننده رپ زیرزمینی در داخل کشور اعلام کرد: ما روی عُمرمان ریسک کردیم! در این سرویس واکنش روزنامه جوان به تبلیغ توهین‌آمیز «خندوانه» هم بازدید زیادی داشت. خبر پربازدید دیگری حکایت از آغاز فیلم‌برداری فصل سوم «شهرزاد» با بازی درخشان ترانه علیدوستی داشت.

در سرویس اجتماعی، گزارشی از بچه پولدارهای اینستاگرام بسیار بازدید داشت. پس از آن، نقل قول رتبه برتر کنکور ریاضی پربازدید بود که گفت: می‌خواهم رئیس شرکت نفت شوم و پول نفت را به همه بدهم. در این سرویس گزارش دیگری از باغ‌ عباس‌آباد و تقاطع تخریب محیط‌زیست و میراث‌فرهنگی توجه‌ها را به خود جلب کرد.

در سرویس بین‌الملل بازدیدهای اصلی به سمت خبری رفت که نشان می‌داد سعد حریری پاسخ ادعای رژیم‌صهیونیستی علیه ایران را داده است. همچنین نقل قول پربازدید دیگری از امیر مکه می‌گفت: ایرانیان برادران دینی ما هستند. در پر بازدیدترین خبر بعدی هم ترامپ از انجام کارهای بزرگ خبر داد.

یک کارتون پرمخاطب هم در سرویس طنز علی دایی و جواد خیابانی را در سر کلاس نشان همه داد.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 703552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =