بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی ۵۵۰میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است

مهدی تقوی مدیر بانک توسعه تعاون آذربایجان‌غربی : در سال گذشته بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط این بانک پرداخت شده است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، مهدي تقوي مدير بانك توسعه تعاون آذربايجان غربي به مناسبت گراميداشت هفته تعاون و هفته بانكداري اسلامي در نشست خبري با خبرنگاران گفت :۵۵۰ میلیارد تومان در‌ بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن و خدمات بازرگانی پرداخت تسهیلات داشته که ۴۰ درصد آن در بخش صنعت و معدن و ۲۵ درصد نیز مربوط به بخش‌کشاورزی بوده است.
وي افزود : سال گذشته در بحث اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر با توجه به تفاهم نامه با بنیاد شهید بالای صددرصد به تعهدات خودمان عمل کردیم چنان که بنیاد شهید استان به دلیل جذب و بانک توسعه تعاون استان نیز به عنوان پرداخت کننده تسهیلات رتبه دوم کشور را کسب کردیم.
او ادامه داد : در بحث خوداشتغالی با توجه به تفاهم نامه هایی با بهزیستی و کمیته امداد پرداخت تسهیلاتی داشتیم که منجر به اشتغالزایی شد.
تقوي تاكيد كرد : آذربایجان غربی در سال ۹۵ بالای صددرصد به تعهدات خود در‌قبال پرداخت تسهیلات ازدواج داشت و تاکنون ۴۰۷ نفر پرداختی تسهیلات در ۴ ماهه اول امسال داشتیم.
مدير بانك توسعه تعاون آذربايجان غربي با اشاره به اينكه " در بخش تولید، منابع خوبی از صندوق توسعه ملی جذب کرده ایم " خاطرنشان ساخت :در سال ۹۶ برای صنایع تبدیلی و تکمیلی و سرمایه در گردش برای واحدهای صنعت و معدن با سقف ۱۰ میلیارد تومان برای هر واحد پرداخت می کند. آماده عقد قرار داد با صنعتگران برای پرداخت تسهیلات هستیم.
تقوي تصريح كرد: از سال ۹۳ تاکنون بیش از ۳ برابر مردم به این بانک اعتماد کرده اند و شاهد رشد منابع مالی بانک بوده ایم.
وي بيان كرد : بانک توسعه تعاون کشور در حوزه فعالیت های ارزی در پسابرجام رشد خوبی داشته است و قرار شده در پایان سال جاری میزان این فعالیت‌ها به ۳ میلیارد دلار برسد.
او گفت : با توجه به کاهش نرخ سود بانکی، یکی از منظم‌ترین بانک‌های بانک مرکزی، توسعه تعاون بوده است.
تقوي اذعان كرد : با توجه به تفاهم‌نامه‌ای با وزارت علوم، شاهد رشد پرداخت وام دانشجویی مقطع دکترایی بودیم که برای هر ترم ۲۱ میلیون ریال به هر دانشجو پرداخت می کنیم.
مدير بانك توسعه تعاون آذربايجان غربي تاكيد كرد : در صدور ضمانت نامه‌ها از سال ۹۳ آذربایجان غربی جهش قابل توجه داشته است چنان که در حال حاضر شاهد رشد ۵ برابری نسبت به سال های قبل بودیم و تا پایان امسال تا ۱۰ برابر‌هم رشد خواهیم داشت.
تقوی مدیر بانک توسعه تعاون آذربایجان‌غربی بيان كرد : بانک توسعه تعاون شاگرد منظم بانک مرکزی در راستای خدمات بهینه به مردم است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 704722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =