برنا نیوز نوشت: شهردار تهران در باره انتصاب یکی از معاونین خود توضیحاتی داد.

«محمد  علی نجفی» شهردار تهران در گفت و گویی، درباره انتصاب یکی از معاونین خود که به واسطه حضور در لیست گیرندگان پرونده املاک موسوم به املاک نجومی با انتقاد های بسیاری رو به رو شده است، گفت: همان کسانی که امروز منتقد این مسأله هستند در دوره قبلی شهرداری، منکر اصل مسأله املاک نجومی بودند حالا چگونه شده که املاک نجومی امروز برایشان این قدر مهم شده است؟ 

وی افزود: اصل مسأله این است که یکی از افرادی که به عنوان معاون من انتخاب شده است، اسمش در لیست اولیه مربوط به املاک نجومی وجود داشت. روی این موضوع بررسی ها انجام شد و از خود ایشان درخواست گزارش کردیم.
 
نجفی افزود: گزارشی که ارائه شد و اسناد و مدارک ارائه شده دال بر این است که ایشان هیچ سوء استفاده ای از این مسأله نکرده است. ایشان کارمند شهرداری تهران و عضو تعاونی شهرداری بوده است که به عنوان یکی از اعضای تعاونی، آپارتمان به ایشان تعلق گرفته است حتی چون متراژ آپارتمان بیشتر از سهم ایشان بوده مابه التفاوت ملک را با قیمت آزاد و حتی گرانتر از قیمت امروز آپارتمان به ایشان فروختند. 

شهردار تهران با ابراز ناخرسندی نسبت به مطرح شدن این موضوعات در فضای جامعه، گفت: ما پیش از اینکه به ایشان حکمی دهیم و دعوت به همکاری کنیم همه سوابق پرونده ایشان را بررسی کردیم و هیچ مورد سوء استفاده ای در پرونده وجود ندارد. ایشان 4 سال معاون توسعه منابع انسانی و معاون مالی و اداری سازمان میراث فرهنگی بودند. همچنین ایشان سابقه فعالیت در پستی که امروز مسئول شده اند را، دارند.

نجفی در پایان افزود: مطرح شدن این موضوعات یا براساس نداشتن اطلاعات کافی و تحقیق نکردن درباره مورد موضوع است یا براساس اقراض سیاسی که در هر دو صورت به دلیل نداشتن اطلاعات لازم با آبروی یک فرد در جامعه بازی می‌شود.
45302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    42 5
    آخی ، نازی پس بالاخره آپارتمان وسیع و درندشت رو زده به بدن؟
  • بی نام IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    14 1
    اغراض یا اقراض؟
  • نادر A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    8 19
    سلام متاسفانه همیشه همیطوری بوده و خواهد بود وکسی هم عرضه رسیدگی به تخلفات و دفاع از حقوق شهروندان و شهدای دفاع مقدی و شهدای حرم ندارد وهمه همچون تبلیغاتی بیش نیست ریاست محترم قوه قضائیه چرا به املاک نجومی و حقوق های نجومی رسیدگی نمی کنید اینها همان خونهای ملت شهیدپرور است که از ناموس کشور عزیزمان ایران دفاع کردند وحالا تعداد افراد سودجوء دست به چنین جنایت می زنند. اقای نجفی چطور به خود اجازه دادی که چنین افرادی را در پست های کلیدی شهرداری منسوب نمایید؟ اگر عرضه دادشتن بزرگترین حمل ونقل عمومی را کنترل میکردند .
  • مهدی A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    50 12
    ماستمالی های آقای نجفی شروع شد. هر کی میره بالا میگه نقد نکنید، بی انصافی نکنید، فقط ژست اصلاح طلبی رو میگیرن، دوست عزیر چه لزومی به وجود فردی با سابقه گرفتن املاک نجومی در کنار شماست؟
  • مجید A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    15 2
    اقراض سیاسی اشتباهه، اغراض درسته، تصحیح کنید لطفا
  • بی نام DE ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    12 5
    متاسفانه وقتی برای مدیران ما با حقوق آنچنانی اینگونه موارد عادی شد دیگر به فکر کارگر شهرداری نیستند چند تا زمین اطراف شهر را به مدیران میانه می دهند بعد خود در دربند ملک می گیرند کارگر شهرداری هم هیچ. جناب شهردار طرفداران حزبی شما با شعار دیگری آمدند رای دادند فکر کردند می خواهید بیت المال را برگردانید نه می خواهید ماله بکشید بر قضیه. این تبعیض بین کارگران و مدیرانتان، بنیان مدیریتی شما را هم به چالش می کشد
  • بی نام A1 ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    22 4
    خب احتمالا عقل حکم می کنه حتی اگه رولیت آقای نجفی درست باشه برای از بین رفتن حساسیتا و شاءبه ها ایشون از این انتصاب چشم پوشی می کردن. انگار مردم کلا بهانه به قدرت رسیدن آقایون این طرف و اون طرفند
  • بی نام A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    22 9
    چون اصلاحاتی ها خیلی هو و جنجال کردن سر این املاک واگذار شده حالا مشخص شد قضیه این حرفها نیست
  • بی نام A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    17 0
    بله، درست می فرمایید، شاید اصولگرایان تندرو که قضیه "املاک نجومی" برایشان بی اهمیت بود، چندان محق به انتقاد در این فقره نیستند، اما بقیه مردم چطور؟ عده به آن املاک آن موقع معترض بودند، پاسخ شما به آنها چیست؟ فکر کردین رای می دهیم که اصولگرایان نخورند و اصلاحطلبان سر سفره بنشیند و بهره مند شوند؟
  • بی نام A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    21 3
    بازهم توجیه
  • سیدمهدی IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    26 4
    اگه این حرف ها رو قالیباف میزد مورد قبول احیانا نبود ولی نجفی بگه درسه از نظر شما املاک نجومی اگه برای اصلاح طلبان مهم بود معماریان رو بیرون نمی داختن از لیست
  • فرزند شوش A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    0 0
    سلام در
  • فرزند شوش A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    5 0
    سلام پاراگراف آخر خط دوم کلمه اقراض را بکار بردید که به معنی وام دادن ، قرض دادن است از مطالب بیان شده اداراک می شود واژه صحیح اغراض باشد.
  • بی نام A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    35 1
    جناب نجفی در اولین قدم همونطور که انظار می رفت کج رفتیت و بازهم نشان دادید که این خانه از پای و بست ویران است. فرقی هم بین اصول گرا و اصلاح طلب نیست
  • بی نام IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    20 1
    ملت بخاطر تخلفات شهرداری سابق منجمله املاک نجومی به شورای جدید انهم با 3ساعت زیر آفتاب در صف ایستادن رای داد و اصلا انتظار ندارد کسی که ملک نجومی گرفته مجددا در شهرداری تهران مدیر شود .
  • محمد A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    24 3
    الان باید بخندیم؟؟؟ گرونتر خریده؟؟؟ میشه شهرداری شرایطی ایجاد کنه ما هم املاک گرون تر بخریم.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    18 3
    در روش اصلاح طلبان همیشه این موضوع بوده است نجومی بگیر خوب و نجومی بگیر بد تروریست خوب و تروریست بد باید ببینند منافعشان چی میگه
  • فرهاد A1 ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    8 0
    بخدا ما مردم دسته كوراييم، نميدونم چرا با اين قدرتي كه داريم شديم اسير اينها
  • بی نام EE ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    0 0
    متاسفانه تو شهرداری ها و اداره های آب و گاز و تلفن و برق از افرادی که صلاحیت ندارند استفاده میشود و اصلا هم به مشکلات مردم رسیدگی نمیکنند