استاندار لرستان تاکید کرد: مصالح مردم لرستان در تخصیص آب کشکان به کرخه باید رعایت شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه گردشگری و میراث فرهنگی لرستان گفت: در صورت تخصیص آب کشکان به کرخه اگر لازم باشد مدیر عامل آب منطقه ای و معاونانش باید استعفا بدهند.

وی با بیان اینکه آب محور گردشگری است، افزود: آب کشکان متعلق به مردم این منطقه است و وقتی ما خودمان تشنه هستیم این آب نباید بر خلاف مصالح و حق و حقوق مردم انتقال یابد.

استاندار لرستان ادامه داد: ما خودمان مشکل آب داریم و دربازنگری رودخانه کشکان به کرخه باید مصالح مردم به صورت کامل رعایت شود و اگر لازم شد مدیر عامل آب منطقه ای و معاونانش استعفا بدهند.

بازوند با بیان اینکه ما با چیت چیان وزیر سابق هم در مورد آب کشکان صحبت کرده ایم، گفت: آب منطقه ای باید امروز هم پیگیر این موضوع باشد و به بهانه این که شرایط توپوگرافی لرستان به گونه ای است که آب از آن خارج می شود نباید آب از لرستان خارج شود.

وی اضافه کرد: اگر حق و حقوق مردم رعایت نشود باید پاسخگوی مردم و نسل آینده باشید زیرا نه تنها نباید تخصیص آب کم شود بلکه ما نیازمند تخصیص آب اضافه هم هستیم.

استاندار لرستان ادامه داد: قانون توزیع عادلانه آب هم می گوید اول باید حق بالادست رعایت شود و مشکلی برای مردم نباید پیش بیاید.

بازوند با بیان اینکه اگر مدیری به سمت منافع وزارتخانه اش غش کند باید برود، گفت: مدیران باید به سمت منافع استان و مردم غش کنند و از همان روز اول هم به مدیرعامل آب منطقه ای گفته ایم که این موضوع را باید رعایت کند و او هم پذیرفته، قول داده و قسم خورده است که منافع استان و مردم را بر وزارتخانه ترجیح می دهد.

وی افزود: اینکه بگویند حوزه کرخه آب ندارد نباید عاملی برای تضییع حقوق مردم و خروج آب شود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =