روایت فلاحی از سنگ باران شش ساعته فرمانداری بانه

ایرنا نوشت: فرماندار شهرستان بانه به خاطر حادثه کشته شدن 2 تردد کننده غیرمجازی مرزی در این شهر از مردم عذر خواهی کرد و گفت: 6 ساعت ساختمان فرمانداری توسط عده ای سنگ باران شد و ما این وضعیت را تحمل کردیم ولی هیچ کاری انجام ندادیم.

محمد فلاحی روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان با تسلیت به خانواده این 2 تردد کننده غیرمجاز مرزی اظهار کرد: هر موضوعی باید از طریق قانون و طی مراحل قانونی انجام شود.
به گفته وی، قوانین و عدالت در مورد این حادثه اجرایی شده و بازرسان دستگاه های متولی به محل حادثه رفتند و جلساتی با معتمدین شهر برگزار شد و افراد متخلف نیز در این ارتباط دستگیر و زندانی شدند.
فلاحی با اشاره به جزییات تجمع مردم در مقابل فرمانداری افزود: 6 ساعت ساختمان فرمانداری توسط عده ای سنگ باران شد و ما این وضعیت را تحمل کردیم ولی هیچ کاری انجام ندادیم.
وی با بیان اینکه تعدادی از معترضان از سوی عوامل انتظامی در جریان این تجمعات بازداشت شدند، تاکید کرد: بسیاری از این افراد آزاد شده اند و افراد دیگری که هنوز آزاد نشدند نیز بزودی با قرار وثیقه آزاد می شوند.
فرماندار بانه یادآور شد: تحریک احساسات مردم نتیجه در پی نخواهد داشت بلکه باید فضای منطقی با تعامل ایجاد کنیم و اجازه دهیم اقدامات از مسیر قانونی پیگیری و به نتیجه برسد.
فلاحی گفت: نباید اجازه دهیم فضای شهرستان را افرادی فرصت طلب و سودجو و تحت قیومت بیگانه و مقیم خارج از کشور تخریب کنند ضمن اینکه باید با افراد تخریب گران اموال بیت المال و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برابر قانون برخورد شود.
وی با اشاره به اینکه در زمان ساماندهی کارت های کولبری افرادی با فضاسازی ابهامی در فضای شهر ایجاد کردند، افزود: کارت های کولبری در گذشته عادلانه توزیع نشده و بیش از 2 هزار کارت اضافه صادر شده بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =