تسنیم نوشت: در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۹:۴۵ روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر در دیداری حساس به مصاف یکدیگر می‌روند.

 مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور که به دلیل حضور تیم ملی فوتبال در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، تعطیل شده بود پس از 21 روز در روز پنج‌شنبه هفته جاری با انجام 3 دیدار آغاز می‌شود.

در یکی از دیدارهای هفته ششم، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان از ساعت 19:45 روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر در دیداری حساس به مصاف یکدیگر می‌روند.

سبزپوشان اصفهانی که لیگ هفدهم را با یک برد، 3 تساوی و یک شکست آغاز کردند در مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در یک شانزدهم نهایی جام حذفی شکست خوردند تا وداعی زودهنگام با این رقابت‌ها داشته باشند تا در ادامه راه تمام تمرکز خود را بر روی مسابقات لیگ برتر معطوف کنند.

ذوب‌آهن در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر میهمان نفت آبادان بود و در حالی که با 2 گل از حریف سخت‌کوش پیش بود، در نهایت پیروزی ارزشمند خود را با دریافت 2 گل با تساوی عوض کردند تا خط دفاعی ذوب‌آهن با 6 گل خورده به یکی از نقاط ضعف این تیم در این فصل از رقابت‌ها تبدیل شود.

شاگردان قلعه‌نویی در حالی به مصاف استقلال خوزستان می‌روند که به 3 امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارند و باید تمام تمرکز خود را بر روی کارهای هجومی و رسیدن به دروازه‌ استقلال خوزستان معطوف کنند.

آمار ذوب‌آهن تا به این‌ جای رقابت‌های این فصل حاکی از آن است که این تیم با 7 گل زده عملکرد نسبتا خوبی را در امر گلزنی داشته اما ذکر این نکته ضروری است که بسیاری از موقعیت‌های ذوبی‌ها با بی دقتی مهاجمان این تیم به گل تبدیل نشده است تا وجود یک مهاجم تمام کننده و شش دانگ بیش از پیش در این تیم حس شود.

البته مسئولان ذوب‌آهن با جذب کی‌روش سوارز برزیلی و ایمان موسوی سعی در تقویت خط هجومی را دارند. سوارز به دلیل تأکید سازمان لیگ مبنی بر بازی کردن این بازیکن در لیگ سری A برزیل تا به این لحظه حق بازی در ذوب‌آهن را ندارد و ایمان موسوی نیز برای هماهنگی در ترکیب اصلی ذوب‌آهن نیاز به زمان دارد.

بازیکنان ذوب‌آهن امیدوارند تا بازی خود را با تفکرات قلعه‌نویی وفق دهند تا در ادامه راه با کسب پیروزی‌های پی‌درپی جایگاه خود را در جدول رده‌بندی ارتقا دهند و خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل از رقابت‌ها معرفی کنند.

در آن سوی میدان، استقلال خوزستان که با از دست دادن بازیکنان کلیدی و مهره‌های اصلی خود و بازگشت دوباره عبدالله ویسی شرایط جدیدی را با اضافه شدن چند بازیکن جوان و جویای نام تجربه می‌کند، تا به این جای رقابت‌ها نتایج ضعیفی را کسب کرده و امیدوار است تا با هماهنگی بازیکنان با کادر فنی اوضاع خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشد.

عبدالله ویسی امیدوار است با بازگشت دوباره به فولادشهر بازی خوبی را مقابل ذوب‌آهن انجام دهد و با گردش توپ در تمام نقاط زمین، و بستن راه‌های نفوذ ذوب‌آهن با کسب امتیاز اصفهان را ترک کند و به روزهای آینده استقلال خوزستان امیدوار باشد.

استقلال خوزستان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف میعاد مغان اردبیل رفت و با زدن 5 گل به حریف گمنام خود، با روحیه مضاعف پای به زمین فولادشهر می‌گذارد.

چهره ویژه:

عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان که فصل گذشته هدایت زردپوشان اصفهانی را عهده‌دار بود امیدوار است با بازگشت دوباره به فولادشهر مقابل ذوب‌آهن به پیروزی دست پیدا کند تا خاطرات تلخ فصل گذشته همراه با سپاهان را به فراموشی بسپارد.

ترکیب احتمالی:

ذوب‌آهن: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، گئورگی ولژیانی، علی حمام، مهران درخشان‌مهر، حمید بوحمدان، مهدی مهدی‌پور، سید محمدرضا حسینی، ربیع عطایا، احسان پهلوان و مرتضی تبریزی

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، محمدعلی فرامرزی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، سید علیرضا زندویی، میثم دورقی، حکیم نصاری، سابا تاوادزه، یونس دلفی، کلودیر و رضا کرملاچعب

برنامه دیدارهای هفته ششم

پنجشنبه 23 شهریور 1396

سپیدرود رشت - صنعت نفت آبادان 18:45

نفت تهران- گسترش فولاد 19:45

فولاد - سپاهان 20:00

جمعه 24 شهریور 1396

تراکتورسازی - سیاه‌جامگان 19:00

ذوب‌آهن - استقلال خوزستان 19:45

پارس جنوبی جم - استقلال 20:00

پدیده - سایپا 21:00

یکشنبه 26 شهریور 1396

پرسپولیس - پیکان 20:00

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 706968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =