فرمانده انتظامی شهرستان "اردل" از کشف 250 میلیون ریال انواع کالای قاچاق و توفیف یک دستگاه سواری سمند در این شهرستان ، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ "علي سپهوند" در تشريح اين خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر ورود مقاديري كالاي قاچاق به شهرستان "اردل" رسيدگي به موضوع در دستور کار يگان امداد شهرستان، قرار گرفت.

وي ادامه داد: مأموران پس از هماهنگي با مقام قضائي طي عمليات ايست و بازرسي در محور"شهركرد به ايذه" يك دستگاه سواري سمند حامل كالاي قاچاق را شناسايي و متوقف کردند.

سرهنگ "سپهوند" افزود: در بازرسي از خودروي توقيفي مقاديري كالاي خارجي فاقد مدارك مثبت گمركي شامل؛ شارژر گوشي، تبلت، مانيتور داخل خودرو، چراغ قوه و باطري مربوطه، راديو پخش خودرو، شارژر خورشيدي و ريسيور به ارزش تقريبي 250 ميليون ريال کشف و راننده خودرو نيز دستگير شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به معرفي متهم به مراجع قضائي از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده قاچاق كالا توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان برابر ضوابط قانوني اقدام شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =