احداث پنل بالگرد در جوار امامزاده محمد بن حسن(ع) به همت دانشگاه علوم پزشکی

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیر کل اوقاف مشکلات منطقه مقدس امامزاده محمدبن حسن(ع) را بررسی کردند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، حجت الاسلام مرتضی خاکباز مدیر کل اوقاف لرستان در این بازدید گفت: امامزادگان به عنوان قطب فرهنگی هر منطقه باعث رونق کسب و کار و گردشگری شده اند.

مدیر کل اوقاف لرستان از مجاورین امامزاده که خدماتی به زائرین ارائه می کنند خواست نهایت تلاش وکوشش خود را جهت آسایش زائران فراهم نمایند.

خاکباز گفت:با همت استاندار محترم و بنیاد مسکن اقدامات خوبی در خصوص جاده دسترسی انجام شده تا زائرین و مردم منطقه از نعمت آن بهره مند شوند و امیدواریم که حریم رودخانه قبل از بارندگی ها بازسازی شود.

دکتر خدابخشی نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در آسفالت جاده دسترسی به امامزاده محمد بن حسن(ع) شد.

وی افزود: در سنوات گذشته قراردادهایی با پیمانکاران بخش خصوصی برای احداث آسفالت منعقد شده که به علت کمبود اعتبار و بودجه مورد نیاز و اعتبارات کم استانی تنها 15 کیلومتر از جاده دسترسی به امامزاده آسفالت می باشد.

دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: با توجه به راه دسترسی امامزاده که صعب العبور بوده و اهالی منطقه با مشکلات بهداشتی فراوانی مواجه می باشند با هماهنگی با اوقاف یکباب ساختمان در اختیار این دانشگاه قرار گرفته که بزودی تجهیز خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود: احداث یک پنل فرود بالگرد جهت اورژانس هوائی در نظر گرفته شده که بزودی کار احداث آن آغاز خواهد شد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =