ایسنا نوشت: منابع محلی فاش کردند که رئیس اقلیم کردستان عراق به حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) پیشنهاد داده که وارد سنجار شوند.

منابع مذکور در مصاحبه با المیادین اعلام کردند که مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق به حزب کارگران کردستان پیشنهاد داده است که وارد شهر سنجار شوند.

این منابع اعلام کردند که پ.ک.ک درخواست بارزانی را نپذیرفته و تصمیم گرفته وارد شهرستان سنجار نشود.

همزمان، شبکه سومریه نیوز گزارش داد که بارزانی به گروه‌های دشت نینوا گفته است: اگر شما این انتخاب را داشته باشید که در کردستان بمانید، ما تعهد می‌دهیم که ضمانت‌هایی را ارائه دهیم.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    10 19
    این مسعود بارزانی قدرت طلب عامل فتنه های بزرگی در خاورمیانه خواهد بود. این آدم نمک نشناس که سالها در زمان صدام در ایران پناه گرفته بود با سیاستهایی که در پیش گرفته اقلیم کردستان عراق رو تبدیل کرده به مقر گروههای کرد جدایی طلب از ایران و ترکیه. در دنیا هم هیچکس حتی ترامپ دیوانه هم از طرحهای جدایی طلبی ایشون حمایت نکرده غیر از نتانیاهو و اسراییل. این یعنی کشاندن پای اسراییل به قلب اعراب و بیخ گوش ایران تا بارزانی بتونه با حمایت اسراییل طرحهای فتنه انگیزانه خودش رو پیش ببره. باید تا دیر نشده و جنگهای دیگه ای در خاورمیانه با محوریت بارزانی نتانیاهو راه نیفتاده این آدم رو سر جاش نشاند.
    • بی نام A1 ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
      3 5
      باشه تو درست میگی. خخخخ