جلسه شورای اداری استان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان استان در محل سالن شهید عطائی استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، نشست شورای اداری استان با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن شهید عطایی استانداری برگزار شد.

روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه گفت: همانطور که می دانید استان آذربایجان غربی با سه کشور هم مرز است و به همین علت هر ماه حداقل یک شهید از این خطه تقدیم حفظ امنیت کشور و کیان نظام اسلامی ایران می‌شود.

وی افزود: استان آذربایجان غربی ظرفیت بالایی در مرزهایش برای انجام صادرات و واردات و تجارت با کشورهای خارجی دارد و براین اساس خواسته ما این است که با مساعدت‌های شخص رئیس مجلس شورای اسلامی امکان استفاده بهینه‌ از مرزها را داشته باشیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: در بازدید امروز از دریاچه ارومیه وضعیت بحرانی و اسفبار آن را از نزدیک مشاهده کردید بنابراین خواسته مردم منطقه این است که با کمک جنابعالی طوری برنامه‌ریزی شود که با اختصاص بودجه و نقدینگی مربوط به این دریاچه، شاهد تسریع در روند احیای آن باشیم.

حضرت پور به طرح جامع شهر ارومیه اشاره و گفت: مشکلات مناطق حاشیه‌ای در شهر زیاد است که نیازمند پیگیری‌های هرچه بیشتر ریاست محترم مجلس شورای اسلامی است و در برنامه ششم توسعه برای دریاچه ارومیه و مناطق محروم و مرزنشین برنامه ریزی‌های خوبی انجام شده که انتظار می‌رود با عنایت رئیس مجلس پیاده‌سازی در روند آن تسریع شود.


48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =