خون امام حسین درخت تشیع را تنومند ساخته است

صالحی گفت : خون اباعبدلله الحسین چنان درخت تشیع را تنومند کرده که هیچ هجمه و تندبادی نمیتواند پایه های آن را بلرزاند .

به گزارش خبر آنلاین ، مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان البرز با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم با یادآوری سخنی از امام که فرموده بودند : هر چه داریم از محرم و صفر است " تاکید کرد : اگر محرم نبود چه بسا عزت شیعیان را نداشتیم .
وی در نشست خبری بصیرت عاشورایی گفت : امروز دشمن از هر ابزار و هر وسیله ای برای ایجاد مشکل در این مکتب نورانی استفاده می کند و با هجمه ها فرهنگی در تلاش است تا در ترویج ان خلل ایجاد کند اما خاصیت محرم این است که تمامی این نقشه ها را نقش بر اب می کند .
صالحی با اشاره به اینکه مسلمانان در سراسر گیتی تحت ظلم قرار گرفته اند آن را نشانه ای از مظلومیت آنها دانست و اذعان داشت : پشت تمامی این نامهربانی ها و ظلم ها توطئه آمریکا و اسرائیل است که گاهی مسلمانان را به جان هم می اندازند و گاهی خود مستقیما به تقابل با مسلمانان می پردازند . با این همه می دانند که اسلام توانمند تر و قدرتمند تر از همیشه راه خود را ادامه خواهد داد.
وی پایان کار داعش و تروریسم تکفیری را در عراق و سوریه نشان از ایستادگی ملت مسلمان دانست و افزود : تا اسلام و فرهنگ اسلام در این جهان رو به گسترش است ، استکبار دست از دشمنی بر نخواهد داشت .
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز ایران را عزتمند ترین کشور جهان هستی نامید و اظهار داشت : اگر تمامی جهان در زیر پرچم عاشورا قرار بگیرند و به مکتب حسین (ع) بپیوندند از گزندها در امان خواهند ماند .
وی در پایان با اعلام انزجار از دشمنی استکبار و کشتار مسلمانان بی دفاع در جهان خصوصا میانمار ابراز امیدواری کرد با وحدت ملت مسلمان تمامی این مشکلات حل شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =