معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان الیگودرز گفت : 6هزارو 100آموزش دهنده سوادآموزی برای آزمون توانمندسازی ثبت نام کرده که تا امروز تعداد 4هزارو 300نفر در آزمون شرکت کرده اند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، هاشم دالوند در این جلسه که با حضور فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان الیگودرز برگزارشد ، افزود : از6 هزار و 100آموزش دهنده سوادآموزی که ثبت نام کرده است ، 4 هزارو 300نفردر آزمون شرکت کرده اند.

وی خاطر نشان کرد : آزمون در بازه زمانی 9روزه در10سایت مجهزکه متصل به شبکه پرسرعت اینترنت هستند در 3تا 4 نوبت برگزار می شود.

دالوند در ادامه افزود: استان لرستان بعدازسيستان و بلوچستان مقام دوم را در آمار شرکت کنندگان در آزمون توانمندسازی به خود اختصاص داده است.

وی تاکید کرد : با توجه به آموزه های دینی وتکثراطلاعات درجامعه جهاني ومحرومیت افرادبي سواداز امکاناتی نظر بهداشت،دستمزد و حقوق اولیه ضرورت دارد تا با جدیت به شتاب بخشی به سوادآموزی مبادرت کرد.

دالوند در خصوص آمار ثبت نام کنندگان آزمون توانمندسازی سوادآموزان اضافه کرد : شهرستان خرم آباد بایک هزارو 480نفربیشترین وشهرستان ازنابا 73نفرکمترين آمار ثبت نامی رابه خود اختصاص داده اند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =